دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

نوت بوك خبرنگار: كيت موريسون در امور چارلستون

۲۱ بازديد
نوت بوك خبرنگار: كيت موريسون در امور چارلستون

چارلزتون، S.C. همه اينها در يك خيابان در "چارلستون"، كاروليناي جنوبي - تمام افراد مرفه، ثروتمند، رشك، نزاع، دلسوزي، ترحم، ترحم انگيز، حساس و خطرناك در اولين سفر جهاني به يك سمت راست قرار دارند. و اين را بگير: نام آن آمريكايي است كه در يك طرف خيابان آمريكا، در شهر معروف "چارلستون" معروف است، خانه‌هايي بزرگ و ساختمان‌هاي آجري بزرگ هستند كه هشت و چند نسل را به حساب مي‌آورند. در پايان ديگر، از بين محكومين و محكومين كه در قرن نوزدهم باقي مانده‌اند، غول معتادان براي ارزان‌ترين تعمير و تعمير آن‌ها را از طريق the كه هميشه يك داستان در مورد آمريكا و يكي از آن‌ها است، به دست خواهند آورد؟ اين يكي كمي سخت بود كه ابتدا به آن ايمان داشت. اين ايده كه يك نفر، ظاهرا، براي كشتن يك غريبه كامل در ازاي چند هزار دلار، موافقت خواهد كرد؟ يك دقيقه وقت مي‌گيرد تا سرت را به اين طرف و آن طرف ببرد. البته اين اتفاق مي‌افتد و بيشتر از آن چيزي كه دوست دارد فكر كند. اما چه نوع هيولايي اين كار را مي‌كند؟ و شايد هم بدتر از آن، كسي كه دستور آن را مي‌دهد، براي آن هزينه مي‌كند. در اينجا، قاتل بايد فردي باشد كه به يك طرف خيابان آمريكا كشيده مي‌شود، در حالي كه قرباني مورد هدف يك زندگي در مركز ديگر زندگي مي‌كند. اگر نقشه ادامه پيدا كرده و موفق بشه، كاملا امكان داره … به خاطر اون نقشه شيطاني كه استادانه ترتيب داده شده‌بود، يك conscience.And ناخواسته و كاملا منزجر كننده به دست آورد، به طوري كه ما با بانك دار، مرد بلوند، دلال، the، فرد معتاد آشنا شديم … و به راستي سگ را ديدم. راجع به بچه‌ها از the، چارلزتون، حرفي نزن. Never disappoints.PREV: "چارلستون"، ۲۳، ۲۰۱۵۰۰: ۴۴


منبع

ديده شدن شكاف ثروت در رژيم غذايي آمريكا

۱۹ بازديد
ديده شدن شكاف ثروت در رژيم غذايي آمريكا

عادت‌هايغذاييآمريكايي‌هابهترشده‌اند-به جزفقرا,شواهديازشكاففزايندهثروتوقتيكهبهرژيم غذاييمي‌رسد.با اين حال, حتيدر ميانبزرگسالانثروتمند,انتخاب‌هايغذاييبسياردورازايده‌آلباقي مي‌مانند,يكمطالعه12سالهپيدا شده‌است.اينمطالعهيافته‌استكه درشاخصتغذيهسالمكهدرآنيكامتيازكامل110است, بزرگسالانآمريكادرسال‌هاي1999-2000بهطور متوسط40امتيازگرفتندودر10-2009به47امتيازرسيد.نمراتبرايبزرگسالانبا درآمدپايينتقريباچهارامتيازكم‌ترازافرادبزرگ‌سالبادرآمدبالادرابتداياينتفاوتبهبيشاز6امتيازدر10-2009رسيده‌است.نتايجروزدوشنبهدرنمراتMedicine.Highداخليبهمعنايدريافتبيشترغذاهايسالمازجملهسبزيجات,ميوه‌ها,كلغلاتوچربي‌هايسالمويكامتيازبالابهمعنيريسكپايينچاقيوبيماري‌هايمزمناز جملهبيماري‌هايقلبي,سكتهوديابتاست .نمراتپايينبه اين معنياست كه افرادشانسبيشتريبرايابتلابه اينبيماري‌هادارند.دكترفرانكهوازدانشكدهبهداشتعموميهارواردمي‌گويد:" شكاففزايندهرژيمغذاييدرحال افزايشاستو"پيامدهايسلامتعموميمهميخواهدداشت".ويخاطرنشان كرد:"بيماري‌هايمزمنمرتبطبا رژيمغذايينظيرديابتبهطوركليدرآمريكايي‌هامتداولشده‌اندوبهويژهدرفقرا,كيفيترژيمغذاييدر طولزمانممكن استدرواقعشكافبينفقراوثروتمندانرا گسترده‌تركند".26,201300:28ماهمهبرنامهProgram-لاس-لاسمغزبرايتغذيهسالمFoodYouسالمبيشازچربيترانسراتغذيهمي‌كنند,اما#تفاوتدررژيمغذاييكلي#betweenpoor#(@JAMAInternalMed)1سپتامبر2014-آسوشيتدپرس30 .


منبع

ايندرا نووي PepsiCo به عنوان مديرعامل كناره گيري كرد

۱۶ بازديد
ايندرا نووي PepsiCo به عنوان مديرعامل كناره گيري كرد

ايندرا نويي، مديرعامل شركت فريتو - لي، در طي جلسه‌اي كه در روز ۳ فوريه در كاخ سفيد در واشنگتن برگزار شد، اعلام كرد كه مديرعامل شركت "رامون i"، مديرعامل شركت "رامون، "، كه تنها ششمين رئيس‌جمهور در تاريخ ۵۳ ساله مي‌باشد، مديرعامل شركت "رامون Laguarta" مي‌باشد. نويي كه شركت را با ديدگاه جسورانه و رهبري برجسته هدايت مي‌كرد گفت: "من در سال ۲۰۰۶ به ارزش بيش از دو و نيم ميليارد دلار سرمايه‌گذاري كرديم"، او گفت: "به عنوان يك مربي و يك دوست، من خوش‌شانس هستم كه او را به عنوان يك مربي و يك دوست معرفي كردم"، اما تا اوايل سال ۲۰۱۹ به عنوان رئيس منصوب خواهم شد.


منبع

Kombucha ارسالي به فضا مي‌تواند به جستجوي زندگي بيگانه كمك كند.

۱۸ بازديد
Kombucha ارسالي به فضا مي‌تواند به جستجوي زندگي بيگانه كمك كند.

كامبوچا, يك مبهم, چاي تخمير شده و مورد علاقه جديد مرسوم ، مد روز هيپرستر و آجيل سلامتي در همه جا, به عنوان بخشي از آزمايش در ايستگاه فضايي بين المللي به ارتفاعات ستاره اي رسيده است. دانشمندان آژانس فضايي اروپا (ESA) همان باكتري ها و مخمرهاي مورد استفاده در تهيه چاي كامبوچا را در قسمت خارج از آزمايشگاه مدار قرار داده اند تا ببينند موجودات موجود در محيط محافظت نشده از فضا چگونه مي گذرند. آزمايش Kombucha يكي از مجموعه مطالعات "Expose" است كه توسط ESA انجام مي شود. دريابيد كه چند سلولي است—بيوفيلم — جامعه اي از ميكروارگانيسم ها كه مي توانند روي يك سطح بچسبند — فضانورد اسكات كلي: ‘زمين يك چيز شگفت انگيز براي نگاه كردن به 10 ژوئن است, 201502: 22 دانشمندان از تعداد ارگانيسم هايي كه مي توانند در شرايط سخت فضا محافظت نشوند ، شگفت زده شده اند, از جمله tardigrades — همچنين به عنوان خرس هاي آب شناخته مي شود — و lichen.Last سال, ESA گروه جديدي از بيوفيلم ها را به داخل يك ظرف به فضا فرستاد, Expose-R2 ناميده مي شود, براي ديدن چگونگي واكنش ساختار مولكولي ارگانيسم ها به شرايط فضايي مانند نور خورشيد فيلتر نشده, تابش كيهاني, خلاء فضا (عدم فشار هوا) و تغييرات شديد دما. براساس بيانيه ESA ، ارگانيسم ها يك سفر 18 ماهه را پشت سر مي گذارند و با ايستگاه فضايي در مدار زمين مي چرخند. اگرچه بيوفيلم Kombucha از ارگانيسم هاي ميكروسكوپي تشكيل شده است ، اما به اندازه كافي ضخيم است كه با چشم غير مسلح ديده مي شود. در اين بيانيه آمده است: آزمايش هاي مبتني بر زمين نشان داده اند كه فرهنگ هاي كامبوچا مي توانند با ساختن سازه هاي مبتني بر سلولز كه در برابر درجه حرارت بالا و تابش مقاومت مي كنند ، از شرايط سخت محافظت كنند. تفاوت بين سيارك ها و ستاره هاي دنباله دار چيست?ژانويه. 23، 201500: 43 هنگامي كه با گرد و غبار ماه شبيه سازي شده مخلوط شد ، سلولز مواد معدني را مكيده و از فرهنگ حتي بهتر محافظت مي كند. اين پيامدهاي حيرت انگيز براي احتمال زنده ماندن بيوفيلم ها در فراتر از زمين دارد."جستجوي علائم بيوفيلم در منظومه شمسي ما آسانتر از نگاه است

g براي زندگي ميكروسكوپي كه آنها را ايجاد مي كند و هنوز هم مي تواند زندگي ميكروبي را فراتر از سياره ما نشان دهد. "ESA در بيانيه گفت: اين يك نسخه متراكم از مقاله اي است كه در Space.com ظاهر شده است. داستان اصلي را اينجا بخوانيد. Kasandra Brabaw را در توييتر درKassieBrabaw دنبال كنيد. ماSpacedotcom ، Facebook و Google را دنبال كنيد . بيشتر از SPACE.COM6 جالبترين آزمايش هاي علوم شاتل فضايي 15 سال از علم و ساخت ايستگاه فضايي - برجسته VideoFire به طور متفاوتي در فضا مي سوزد ، ايستگاه فضايي آزمايش ShowsCopyright 2015 SPACE.com ، يك شركت خريد. كليه حقوق محفوظ است. اين مطالب ممكن است منتشر ، پخش ، بازنويسي يا توزيع مجدد نشود.


منبع

مقامات مي گويند كه دانش آموز دبيرستاني اوكلاهما آگاهانه با coronavirus به كلاس رفت

۱۵ بازديد
مقامات مي گويند كه دانش آموز دبيرستاني اوكلاهما آگاهانه با coronavirus به كلاس رفت

مقامات مدرسه در اوكلاهما مي گويند كه يك دانش آموز آگاهانه در اولين روز مدرسه با كورناويروس در كلاس ها شركت مي كرد, فكر مي كنم انجام اين كار بي خطر است زيرا كودك بدون علامت بود. دانش آموز دبيرستان Westmoore در مور, درست در جنوب شهر اوكلاهما, "تحت اين درك بود كه از آنجا كه آنها بدون علامت بودند ... آنها نيازي به قرنطينه براي دوره كامل 14 روزه ندارند. "مقامات مدرسه روز جمعه به وابسته NBC KFOR از شهر اوكلاهما گفتند. دبيرستان وستموور در مور ، Okla.Google Maps منطقه مدرسه عمومي مور به درخواست هاي اظهار نظر پاسخ نداد. از طريق تلفن يا ايميل يكشنبه. در نامه اي به والدين آمده است كه پرستاران مدارس "رديابي در مدرسه ما را انجام داده اند تا دانش آموزان و كاركنان را كه احتمالاً از طريق تماس نزديك در معرض ويروس قرار گرفته اند ، شناسايي كنند."دانش آموز به دنبال يك نكته ناشناس پنجشنبه مشخص شد, روز اول كلاسها, طبق گفته KFOR والدين كودك به مدرسه گفتند كه آنها پايان قرنطينه فرزندشان را "اشتباه" محاسبه كرده اند و فكر مي كنند رفتن به مدرسه بي خطر است. مدارس مور اعلام كردند كه دانش آموز ديگري نيز براي ويروس مثبت آزمايش كرده است و 22 دانش آموز كه در تماس بودند. با اين دو دانشجو اكنون قرنطينه مي شوند."ما براي محافظت و محافظت از دانش آموزان و كاركنان خود ، تمام توان خود را انجام خواهيم داد,"سخنگوي مدرسه داون جونز به KFOR گفت:" من نمي دانم چرا مردم كارها را انجام مي دهند, چرا آنها تصميمات خاصي مي گيرند, آنچه آنها مي دانند درست است و ما را از آن مطلع مي كند,"جونز گفت: اوكلاهما نزديك به 48000 مورد COVID-19 را ثبت كرده است, از جمله بيش از 650 كشته, از زمان شروع بيماري همه گير (آگوست. 16 ، 2020 ، 6:50 p.m. ET): نسخه اوليه اين مقاله به دانشجويي كه مبتلا به COVID-19 تشخيص داده شده بود ، اشاره داشت: "او."نام و جنسيت دانش آموز علني نشده است. يك عنوان عكس نيز نام مدرسه را نادرست نشان داد. اين دبيرستان Westmoore است ، نه Westmore.


منبع

اول: سالمندان كره‌جنوبي به مدرسه بازگشتند

۱۹ بازديد
اول: سالمندان كره‌جنوبي به مدرسه بازگشتند

سئول, كره‌جنوبي - مدرسه در روز چهارشنبه در سراسر كره‌جنوبي آغاز شد, اما اين اولين روز بود كه هرگز صحنه‌هايي را تكرار نكردند كه در سراسر كشور تكرار مي‌شد. سالن‌هاي محافظ نيز در برخي از كافه‌تريا در حين ناهار, با موانع پلاستيكي كه بر روي ميزه‌اي خود قرار مي‌گيرند, قرار مي‌گيرند. جون, معاون مدرسه عالي در سئول پايتخت, به اخبار nbc گفت كه كل مدرسه با مواد ضد عفوني پيش از بازگشايي اسپري شده‌است. او گفت: " اين كار به چالش كشيدن دانش آموزان و معلمان ادامه خواهد داد, اما ما آماده ايم تا از دانش آموزان و معلمان خود مراقبت كنيم. " يكي از آن‌ها به خبرگزاري رويترز گفت كه قوانين خاصي مانند تعيين زمان‌هاي خاص روز زماني كه دانش آموزان مي‌توانند از دستشويي استفاده كنند, عملاً غيرممكن است. معلم دبيرستان در استان هرات گفت: " احساس مي‌كنم كه بمب ساعتي را حمل مي‌كنيم. " يكي از اعضاي ستاد در روز چهارشنبه در سئول به دانش آموزان خوشامد مي‌گويد. اد جونز / خبرگزاري فرانسه / گتي ايماژ (گتي ايماژ)

براساس گزارش وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دبيرستاني در شهر of در نزديكي سئول در صبح روز چهارشنبه مثبت تست شدند. مقامات بهداشتي كره‌جنوبي ۳۲ مورد جديد را گزارش كرده‌اند، اولين بار جهش روزانه بيش از ۳۰ سال است كه قرار است در اوايل ماه مارس آغاز شود اما چندين بار به تاخير افتاده‌است و ميليون ها دانشجو را وادار به يادگيري آنلاين كرده‌است. قرار بود هفته گذشته مدارس بازگشايي شوند، اما پس از اينكه يك خوشه جديد از موارد مرتبط با كلوب‌هاي شبانه در مابقي مدارس كشور براي مهار كردن شيوع بيماري خود از طريق آزمايش پرخاشگرانه و رديابي تماس ايجاد شد و به عنوان نمونه از يك كشور كارآمد containment.The در سه روز گذشته به ثبت رسيده‌است، دوباره به تعويق افتاد. So كيم از لس‌آنجلس، استلا كيم از لس‌آنجلس، در تهيه اين گزارش گفت: تاكنون بيش از ۱۱،۰۰۰ بيمار coronavirus و ۲۶۳ مورد مرگ گزارش شده‌اند - بسيار كم‌تر از ساير كشورهاي قابل‌مقايسه با size.Kell y كه از سئول، يوليا Talmazan از لندن گزارش شده‌اند.


منبع

خروج از انتخابات و اين هتل‌ها را بررسي كنيد

۲۰ بازديد
خروج  از  انتخابات  و  اين  هتل‌ها  را بررسي كنيد

سفيد قرمز و احساس آبي, آمريكايي‌ها به دنبال انتخابات هستند. با اين حال, اگر اضطراب انتخابات باعث شد كه شما چك كنيد, اين هتل‌ها مي‌خواهند كه استرس را بررسي كنيد. انجمن روانشناسي آمريكا در اين ماه مطالعه‌اي را منتشر كرد كه بيش از نيمي از افراد بالغ خود را " اختلال استرس انتخاباتي " و ديگر درمانگران, هر دو سلامت رواني و ماساژ ناميده‌اند. چندين زنجيره هتل " بسته‌هاي فرار از انتخابات " ويژه را كنار هم قرار داده‌اند كه به مهمانان كمك مي‌كند تا با حذف صفحات سياسي از روزنامه, گوشي هوشمند خود را ضبط كنند و از ديدن پوشش خبري تلويزيون جلوگيري كنند. جان كليفورد, بنيانگذار مديريت مسافرتي بين‌المللي, به nbc گفت: " مشتريان در حال حاضر بدنبال فرار از تعداد زيادي سر و صدا هستند, چه تروريسم, انتخابات و يا اقتصاد رو به جنوب. " اما به طور فعال سانسور اخبار به عنوان راهي براي رهايي از اضطراب, يك بسته ويژه براي ميهماناني فراهم مي‌كند كه مي‌خواهند قطع رابطه كنند.

در منچستر , ورمانت , ميزان 45 درصد از 13 نوامبر كاهش‌يافته است . مديريت همچنين گوشي موبايل شما را ضبط خواهد كرد ( در صورت تمايل ) و جايگزين كردن تلويزيون از اتاق شما با مشاوران زن بالغ مانند virtuoso كه داراي انتخاب‌هاي خاص هستند در حالي كه بسته‌هاي " فرار از انتخابات " خاص را ارائه نمي‌كنند , نقاط بسيار زيادي براي دور شدن از تمام صداهاي سمي هستند . كلي فورد گفت : " شما حتي ممكن است از بازگشت خود به تلويزيون كوه Rong در كامبوج استفاده نكنيد , جايي كه از اتاق شما بر روي يك اسكله در خليج تايلند قرار دارد . آن‌ها ما را از واقعيت عادي و روتين خارج مي‌كنند و به ما پنجره متفاوتي براي نگاه كردن به زندگي ما مي‌دهند . و اگر آن نياز دارد كه ويرايش شود تا از شر اين شوخي‌هاي divisive خلاص شود , يك راه خلاقانه براي the براي اداره آن چه معمولا يك دوره زماني كندتر است " است . مسافران


منبع

نظر : ترامپ ضد آمريكاي‌لاتين - فراز و نشيب‌هاي رفتار

۱۴ بازديد
نظر  :  ترامپ  ضد  آمريكاي‌لاتين  -  فراز  و  نشيب‌هاي  رفتار

بسياري از رهبران جمهوري‌خواه , دونالد ترامپ را " لاف و گزاف " تلقي نمي‌كنند . مانند هر دانش‌آموزي كه تازه‌وارد به نظر مي‌رسد , حزب جمهوريخواه سه گزينه دارد وقتي كه " درخشش " دونالد در آن‌ها ديده مي‌شود , ممكن است خارش , خراش را در the ناديده بگيرد , يا با دوره rash.Of درمان شود , درمان رويكرد مسئولانه اي خواهد بود . هر فرد منطقي به سادگي مي‌تواند تشخيص دهد , يا به عبارت ديگر , قبول كنيد كه ممكن است مشكلي وجود داشته باشد . با اين حال , دونالد ترامپ , مانند آن خارش , لزوما مشكل نيست . مشكل رفتار غيرمسئولانه است كه يكي از disease.Dona ld را در معرض ديد قرار مي‌دهد : در روز 26 اوت , جورج راموس , " كاملا از خط خارج شد " . - در يك كنفرانس مطبوعاتي , به شيوه Trump's undemocratic of هاي لاتيني لاتيني , جورج راموس ( جورج راموس ) . به اين ترتيب ترامپ در يك تظاهرات آيوا در روز سه‌شنبه گفت كه " illegals " ماشين‌هاي توليد شده توسط كارخانه فورد در مكزيك را مي‌راند , زيرا آن‌ها مي‌توانند از مرز عبور كرده و بمانند . اين گفته پس از آن است كه مكزيك rapists و قاتلان خود را در اينجا مي‌فرستد . اما آيا اين واقعا تكان‌دهنده است كه يك غول املاك و مستغلات plutocrat تبديل به يك دلقك مي‌شود , همان طور كه براي راي مخالف است ? Let's قدمي به عقب برمي دارد . رفتار GOP از دهه‌ها دلالي به nativist populism , با استفاده از زبان كدگذاري شده , و اجراي استراتژي جنوب كه راي دهندگان سفيد را با بدنام كردن سياهان در جنوب و سپس آمريكاي جنوبي در جنوب غربي تقويت مي‌كند , مي‌شود . عبارت كوتاه از پيروزي انتخاباتي در مبادله براي تفكيك دمكراتيك بين راي دهندگان سفيد و غير سفيد به خطر انداخته‌است ; چرا كه اين كشور از طريق گذار جمعيتي كه چند دهه پيش در TED ديده شد به خطر مي‌افتد : ترامپ يك لنگر

" تجويز آينده ". در گزارش او كه حزب جمهوري‌خواه را به خاطر ناكامي خود در رسيدن به اقليت‌ها منع مي‌كرد, در عين حال دو سال بعد, ترامپ با ترديد روبرو شد. هيچ تشخيصي وجود نداشت, نه پزشكان, فقط وانمود مي‌كردند كه عجله‌اي در كار نيست. جب بوش, ترامپ را ناديده گرفت, حتي وقتي ترامپ به همسرش اهانت كرد, نتوانست پاسخ دهد. ماركو روبيو در زماني كه آشكار شد كه در سفر دور نيست, جمهوريخواه شروع به خاراندن كرد. و خاراندن. و تا اين روز به خراش خود ادامه مي‌دهند. هيچ نامزد واحدي براي ترامپ وجود ندارد. در واقع جمهوري خواهان در حال حاضر موضوعاتي شكست‌خورده مانند حق شهروندي را به اثبات رسانده‌اند و به فرزندان والدين غيرقانوني حمله مي‌كنند. در اصل, حزب جمهوريخواه قدرتمندترين رويكرد را اتخاذ كرده‌است و نا اميدي خود را نسبت به افرادي كه نمي‌توانند راي دهند, از انتخاباتي كه آن‌ها هنوز به دنيا نيامده اند و يا سال‌ها دور از انتخاباتي كه آن‌ها قادر به شركت در انتخابات هستند, داشته باشند. آن‌ها مي‌توانند حتي در برابر يك سيرك ضعيف (تد) ايستادگي كنند: نظر: آيا ترامپ پشتيبان راي دهندگان لاتين است? دونالد ترامپ به نظر مي‌رسد كه مدتي است كه دور است. هر چه او بيشتر مورد درمان قرار بگيرد, هر چه بيشتر پنجه بكشد بر حزب جمهوري‌خواه اثر خواهد گذاشت. همه به ياد خواهند داشت كه شعله‌ور شدن ترامپ در تابستان بدون تلاش براي درمان بيماري يا تغيير رفتار براي اجتناب از برتري در آينده باز نخواهد شد. بدون هيچ پذيرش توسط حزب جمهوريخواه كه نياز به تغيير دارند, آمريكاي‌لاتين از حزبي پشتيباني نمي‌كند كه نمي‌تواند نقش اساسي مرغ را ايفا كند. اين گروه به عنوان استاديار بخش سياست و سازمان‌هاي بين‌المللي شناخته مي‌شود.

آي آر اس در دانشگاه آريزونا شمالي استفن يك بومي مغرور از لس انجلس است , و a از UCLA و دكترا از دانشگاه Irvine در علوم سياسي دارد . تويي‌تر : @ stephenanunoFollow اخبار NBC در فيس


منبع

كازينو "وگاس" مي‌گويد، O.J. سيمپسون نيز بدنام و بدنام است.

۳ بازديد
كازينو

در اسناد دادگاه كه روز 14 ژانويه ثبت شد , وكلاي مدافع حقوق بشر در اسناد دادگاه روز 14 ژانويه گفتند كه او مست و disruptive است , زيرا شهرت وي قبلا لكه‌دار شده بود , و گزارش رسانه‌ها مبني بر اينكه " سيمپسون " به دليل شهرت او در سال 1994 به شهرت و اعتبار خود دست يافته بود , به نقل از كارمندان سابق هتل كه نامش فاش نشده است , گفتند كه او از بازگشت به the در نوامبر 2017 منع شده‌است . TMZ يكي از متهمان پرونده پسر lawsuit.Simp , مالكوم LaVergne , با اقامه دعوي در دادگاه روز دوشنبه به عنوان " غيراخلاقي " پاسخ داد و تاريخ دو تصميم برجسته ديوان عالي آمريكا در مورد رقابت را رد كرد - حكمي كه در سال 1898 تصويب شد ايده " تفكيك " مجزا اما برابر " را تاييد كرد . هر دو سابقه از زماني كه اصلاحيه قانون اساسي و دادگاه challenges.LaVe rgne روز چهارشنبه تكذيب كردند , به عبارت او " با بازي كردن كارت مسابقه " از نظر او رد شد . با اين حال , او گفت : " با اين حال , اين موضوع از تعصب مربوط به افراد جهان - شهروندي و مالك شركت " نوادا مال " تجاوز مي‌كند . آن‌ها چه مي‌گويند ? هر كسي مي‌تواند هر كاري بكند و عليه او

سايت غير مجاز مي باشدmopolitan اسكوبار, رئيس دادگاه ناحيه كلارك اسكوبار, حق دارد از ۵۰ هزار دلار غير مجاز مي باشدmopolitan threshold.The نيز تجاوز نكند. وكلا مجبور نبودند دليلي براي درخواست ارائه كنند, و پرونده اكنون پيش از اينكه قاضي رونالد Israel.LaVe rgne " اسكوبار, يكي از معدود قضات اقليت, پس از گذشت نه سال در زندان نوادا براي رهبري پنج مرد, از جمله دو نفر با تفنگ, در يك مزايده براي بازيابي اقلام شخصي و يادگاري از دو فروشنده collectibles در يك اتاق هتل لاس وگاس زندگي مي‌كند. آزادي مشروط او به دليل پايان دادن به شكايت مدني است كه او از بازگشت او به the پس از اينكه او و دو نفر از دوستانش چندين ساعت در رستوران و سالن استراحت گذرانده بودند را پذيرفته بود. طبق دادخواست سيمپسون, او مي‌گويد كه هيچ وقت به او دليل نداده است و او انكار مي‌كند كه او نسبت به كاركنان (يا) حاميان خود دفاع كرده‌است. او روز بعد از سيمپسون ديدن كرد و تصميم گرفت كه او به قيد التزام تخطي نكرده است. در نهايت, مقامات گفتند كه مقامات " در نهايت تصميم گرفتند كه اظهارات غير مجاز مي باشدmopolitan عليه سيمپسون غلط بودند ". سيمپسون, يكي از اعضاي تالار مشاهير فوتبال, در قتل همسر سابقش, نيكول براون سيمپسون, و رونالد Goldman تبرئه شد. يك هيات‌منصفه دادگاه مدني او را مسئول اين قتل‌ها در سال ۱۹۹۷ يافت و به او دستور داد كه ۵ ميليون دلار به خانواده‌هاي قربانيان بپردازد.


منبع

نظرسنجي جديد اكثريت آمريكايي‌ها Smoked ماري جووانا دارند

۱۵ بازديد
نظرسنجي  جديد  اكثريت  آمريكايي‌ها  Smoked  ماري جووانا  دارند

برنامه ريزي براي جشن 4/20 اين پنجشنبه? شما تنها نيستيد. براساس نظرسنجي جديدي كه روز دوشنبه منتشر شد ، 52 درصد آمريكايي هاي بالاي 18 سال ماري جوانا را در برخي از نقاط زندگي خود امتحان كرده اند. نظرسنجي انجام شده توسط Yahoo News و Marist Poll نشان داد كه نه تنها بيشتر بزرگسالان در گلدان دودي ايالات متحده وجود دارند, 44 درصد از كساني كه يك بار آن را امتحان كرده اند ، هنوز هم از آن استفاده مي كنند. نظرسنجي, با عنوان علف هرز و خانواده آمريكايي, همه چيز را از ديدگاه خانواده در مورد مصرف ماري جوانا گرفته تا تنظيم تنظيم مي كند, سرگرمي, پذيرش اجتماعي, و بيشتر. و البته اين فقط به موقع براي تعطيلات غير رسمي فرهنگ حشيش است كه در تاريخ 20 آوريل هر سال سقوط مي كند. با وجود اينكه ماري جوانا هنوز به صورت فدرال به عنوان يك داروي خطرناك برنامه I طبقه بندي مي شود ، به موازات هروئين ، نگرش آمريكايي ها نسبت به دارو تغيير كرده است. زمان. نظرسنجي Yahoo-Marist نشان داد كه از بين پاسخگوياني كه در بعضي از مواقع گلدان را امتحان كرده اند ، 65 درصد والدين هستند. در حقيقت ، افرادي كه در حال حاضر مصرف كننده ماري جوانا هستند ، احتمالاً 51 درصد والدين هستند. در اين نظرسنجي همچنين مشخص شد كه والدين آمريكايي نگران بچه هاي خود نيستند كه علف هاي هرز مي كشند. از بين تمام والديني كه مورد بررسي قرار گرفته اند (نه فقط كساني كه ماري جوانا را امتحان كرده اند) ، نگراني اصلي ترس از اين است كه فرزندانشان سيگار بكشند. برعكس نيز صادق بود: افراد مورد بررسي گفتند كه فكر مي كنند والدين خودشان اگر سيگار مي كشند به جاي ماري جوانا ، ناراحت مي شوند. كارگران مزرعه كار گياهان ماري جوانا را كه اخيراً برداشت شده اند ، در مزارع لوس سوئنوس ، بزرگترين مزرعه قانوني ماري جوانا در فضاي باز آمريكا ، پردازش مي كنند. در آونداله ، كلو جنوبي. در اكتبر. 4 ، 2016. برنان لينسلي / AP ، پرونده پاسخ به قانوني بودن متنوع بود. در حالي كه بيش از 8 از 10 آمريكايي (83 درصد) حمايت از قانوني كردن ماري جوانا پزشكي, مردم به طور مساوي در سياست تفريحي تقسيم مي شوند — 49 درصد آمريكايي ها از قانوني كردن ماري جوانا براي استفاده تفريحي حمايت مي كنند در حالي كه 47 درصد مخالف آن هستند, طبق نظرسنجي.و بيشتر (62 درصد) پاسخ دهندگان گفتند كه حتي اگر چنين باشد ، از ماري جوانا به عنوان يك داروي ضد درد استفاده نمي كنند

در حال حاضر استفاده از ماريجوانا در هشت ايالت و منطقه كلمبيا - با اكثريت كشورهاي آمريكا كه محصولات شاهدانه قانوني را به بيماران for و تايم مي‌پردازد، استفاده از عدد ۴۲۰ تا نشان دادن استفاده از ماري‌جوانا از سال ۱۹۷۱، زماني كه گروهي از دانش آموزان دبيرستاني در منطقه خليج كاليفرنيا به طور منظم در ساعت ۴: ۲۰ بعد از ظهر براي سيگار كشيدن برگزار كردند. گزارش‌ها حاكي از آن است كه يكي از نوجواناني كه يك عضو گروه "Grateful" (Grateful)را مي‌شناخت و اين سنت را سپري كرده بود، و بقيه آن را سابقه hemp.


منبع