دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

نظرسنجي بي سي ان ان: ترس آمريكايي از جنگ افزايش يافت.

۲۴ بازديد
نظرسنجي بي سي ان ان: ترس آمريكايي از جنگ افزايش يافت.

با توجه به نظرسنجي كه از تاريخ ۱۰ جولاي تا جولاي ۲۰۱۰ منتشر شد، تعداد زيادي از آمريكايي‌ها نگرانند كه كره‌شمالي در حال حاضر بزرگ‌ترين خطر براي آمريكا محسوب مي‌شود. طبق اين نظرسنجي كه به صورت آنلاين از تاريخ ۱۰ جولاي تا جولاي ۲۰۱۰ انجام شد، دموكرات‌ها و جمهوري خواهان اتفاق‌نظر دارند كه كره‌شمالي جدي‌ترين تهديد است. در ميان دموكرات‌ها و دموكرات‌ها، ۴۲ درصد گفته‌اند كه كره‌شمالي جدي‌ترين تهديد است و تعداد مشابهي از جمهوري خواهان و جمهوري خواهان (۴۵ درصد) به عنوان نقطه اشتعال براي دولت كنوني ظهور كرده‌اند، زيرا تنش‌ها به سرعت از زماني كه رئيس‌جمهور دونالد ترامپ به قدرت رسيد، افزايش‌يافته است. در چند ماه گذشته، كره‌شمالي تست‌هاي چند موشكي را انجام داده‌است - با آخرين provocation كه شامل يك موشك بالستيك با محدوده براي رسيدن به آلاسكا است. ترسي در مورد كره‌شمالي ۱۶، ۲۰۱۷۰۳: ۴۰ آمريكايي در مقايسه با يك سال پيش نسبت به كره‌شمالي احساس نگراني مي‌كنند. سه نفر در ۵ آمريكايي (۵۹ درصد) مي‌گويند كه در حال حاضر احساس امنيت كمتري نسبت به تهديد كره‌شمالي در مقايسه با اين كه چگونه دولت قبلي به ارزيابي گزينه‌هاي خود ادامه مي‌دهد، اكثريت آمريكايي‌ها (۵۹ درصد) اعتقاد دارند كه آمريكا بيشتر از ديپلماسي در مورد نيروي نظامي استفاده مي‌كند. ترامپ در يك مصاحبه ماه آوريل گفت كه ايالات‌متحده "دوست دارد مسائل ديپلماتيك را به طور ديپلماتيك حل كند، اما it's بسيار دشوار است".

به عنوان يك مناقشه بزرگ و مهم با كره‌شمالي, مديريت ترامپ گفت كه تمام گزينه‌ها در مورد اين كه چگونه ايالات‌متحده بايد با كره‌شمالي معامله كند, در مورد اينكه چگونه ايالات‌متحده بايد با كره‌شمالي به شدت متفاوت باشد, باقي مي‌ماند. جمهوري خواهان و جمهوريخواهان كمي بيشتر از هم جدا شده‌اند, اما اكثريت مي‌گويند كه ايالات‌متحده بيشتر بايد از عمليات نظامي استفاده كند. از آن‌هايي كه مي‌گويند كره‌شمالي بيش‌ترين تهديد فوري را دارد, ۹۰ درصد بسيار نگران هستند كه ايالات‌متحده در يك جنگ بزرگ در چهار سال آينده درگير خواهد شد, تنها يك چهارم از آمريكايي‌ها مي‌گويند كه در حال حاضر محدوديت‌هاي كافي بر روي اطلاعات اينترنتي و اينترنتي جمع‌آوري‌شده توسط دولت وجود دارد. تقريباً يك سوم آمريكايي‌ها مي‌گويند كه حدود كافي در مورد آنچه كه دولت مي‌تواند جمع‌آوري و جمعي را جمع‌آوري كند, وجود ندارد. نظرسنجي سي بي سي ان ان استيودنت نيوز (ان‌بي‌سي) به صورت آنلاين از ماه جولاي تا جولاي ۲۰۰۹ در ميان نمونه‌اي از افراد بزرگ‌سال به اجرا درآمد. پاسخ دهندگان براي اين تحقيق غير احتمالي از حدود ۱۷۰ ميليون نفر انتخاب شدند كه هر روز بر روي پلت فرم جمع‌آوري شده‌بودند. نتايج برآوردي از خطاي مثبت يا منفي درصدي را نشان مي‌دهد. براي نتايج و روش كامل, اينجا كليك كنيد.


منبع

اوكراين نگران است كه اگر ترامپ به جلو عقب‌نشيني كند، گام به جلو بر خواهد داشت.

۲۵ بازديد
اوكراين نگران است كه اگر ترامپ به جلو عقب‌نشيني كند، گام به جلو بر خواهد داشت.

ممكن است توجه سوريه, عراق يا افغانستان را به خود جلب نكند, اما در اوكراين جنگي وجود دارد كه ايالات‌متحده و روسيه را در تقابل با جدايي طلبان طرفدار روسيه, كه توسط جو بايدن, رئيس‌جمهور اوكراين, درگير است, حمايت كرده‌است. " دونالد ترامپ " (خبرگزاري فرانسه / خبرگزاري فرانسه / گتي ايماژ) اعلام كرد كه ممكن است حمايت آمريكا را پس بگيرد, شايد به عنوان بخشي از معامله با ولاديمير پوتين, رئيس‌جمهور روسيه, اين هفته به abc گفت: " مردم كريمه, از آنچه شنيده‌ام, بيشتر با روسيه خواهند بود تا جايي كه بودند. به گفته تحليلگران و مخالفان پوتين, چنين رويكردي به رهبري ترامپ اجازه دخالت در سياست داخلي و كنترل بالقوه بر اوكراين را مي‌دهد, چيزي كه مي‌تواند پيامدهاي شديدي براي امنيت در اروپا و فراتر از آن داشته باشد. ايگور چودينوف, يك عضو تحقيقاتي موسسه خدمات متحد سلطنتي, كه يك موسسه تحقيقاتي مستقر در لندن است, گفت: " قطعاً ممكن است كه كرملين تلاش كند تا اوكراين را بيشتر تحت‌تاثير قرار دهد. " " اگر ترامپ به عقب بازگردد, دعوت پوتين براي قدم گذاشتن به جلو است. بنا به گفته جاناتان يونس, مدير مطالعات امنيت بين‌الملل در مركز مطالعات امنيت بين‌الملل, " پيامدهاي سقوط اوكراين به دست پوتين ممكن است وخيم باشد. " او در اكتبر گفت: " من معتقد نيستم كه تاثير دومينو را پيش‌بيني كنيم زيرا تقريباً هميشه متفاوت از پيش‌بيني شما است, اما هيچ شكي وجود ندارد كه تاثير بر امنيت اروپا به طور كلي مصيبت‌بار خواهد بود. " سي ان ان: تماشاي ارتش نمايشي روسيه ممكن است منجر به الحاق مجدد شود. در صورتي كه او كنترل اوكراين را به دست بگيرد و او را به دست آورد

r افزود : " اگر ما تمام دهه‌هاي بعد از پايان جنگ سرد را انكار كنيم و شكاف بين اروپا و آمريكا را باز كنيم , شايد نمادين ايجاد شكاف قطعي بين دو حوزه نفوذ در اروپا باشد . " Perhaps said.Ukra current , با نيروهاي امنيتي كه ده‌ها نفر را در خيابان‌ها مي‌كشند , مي‌تواند يك شكاف قطعي بين دو حوزه نفوذ در اروپا باشد . تظاهركنندگان از رئيس‌جمهور فعلي شان , ويكتور يانوكوويچ , كه با اتحاديه اروپا به نفع روابط نزديك‌تر با " Russia.Yanu kovych " عقب‌نشيني كرده و به روسيه فرار كرده بودند , خشمگين بودند و در نهايت اين دولت جديد به نام " Petro Poroshenko " جايگزين شد و نيروهاي آن و سپس شبه‌جزيره جنوبي اوكراين را به رسميت شناختند . شورشيان Separatist كه از سوي مسكو حمايت مي‌شوند بخش‌هايي از شرق اوكراين را تصرف كردند كه بيشتر مردم به طور سنتي دو موافقتنامه آتش‌بس با وساطت بين‌المللي را شناسايي كرده‌اند . او در درگيري شديد در Debaltseve در the region.Serg Supinsky / خبرگزاري فرانسه - گتي ايماژ ) به دولت اوكراين حدود 3

برخي از كارشناسان سياست خارجي گفته اند كه ترامپ مي تواند نفوذ آمريكا در اوكراين را به عنوان بخشي از "معامله بزرگ" با پوتين كه شامل حل و فصل مناقشه سوريه است قرباني كند. پيوندهاي ديگري نيز وجود دارد. مدير سابق مبارزات انتخاباتي ترامپ ، پل مانافورت ، كمپين 2010 يانوكوويچ ، رهبر بركنار شده اوكراين را اجرا كرد و با سؤالاتي در مورد دخالت وي با رژيم تحت حمايت مسكو روبرو شد. انتخاب ترامپ براي وزير امور خارجه ، ركس تيلرسون ، در طي تأييد اظهار داشت. شنيدن اينكه الحاق روسيه از كريمه "غيرقانوني" است. اما ترامپ ممكن است روز دوشنبه به تايمز (لندن) گفت كه او. اسلحه. پس از انتخاب ترامپ ، مايكل مكفول ، سفير پيشين ايالات متحده در روسيه ، اوكراين را "بزرگترين بازنده جهان امشب" ناميد. بزرگترين بازنده جهان امشب - اوكراين. تنها اميد شما اين است كه واقعاً در مورد اصلاحات جدي عمل كنيد و يورو را حمايت كنيد.- مايكل مكفول (McFaul) 9 نوامبر 2016 معاون رئيس جمهور جو بايدن نيز به احتمال زياد ترامپ از اوكراين در جريان سفر خود به اين كشور در روز دوشنبه اشاره كرد. رئيس جمهور منتخب همان پشتوانه اي را كه دولت اوباما داشت ، به دست آورد ، بايدن پاسخ مبهم و مبهمي را به گفته رويترز داد و به خبرنگاران گفت: "

طبق گفته تحليلگران , اگر فشار بي‌امان پوتين مفيد ثابت شود , و كيف در دامنه نفوذ كرملين قرار مي‌گيرد , شكي نيست كه رئيس‌جمهور روسيه در تلاش براي به دست آوردن روش‌هاي مشابه نسبت به كشورهاي ديگر اتحاد جماهير شوروي سابق تلاش خواهد كرد ." در عوض , احتمالا تلاش براي انتصاب يك رهبر كه حداقل با اهداف Moscow's موافق بود , شايد با استفاده از همان تاكتيك‌هايي كه گفته مي‌شود در ماه گذشته در ايالات‌متحده بكار گرفته شد , اوباما 35 ديپلمات روس را به عنوان مجازات Russia's مظنون در انتخابات 8 نوامبر اخراج كرد . The افزود : " در مسكو اين احساس وجود دارد كه آن‌ها " با سطح بالايي از اعتماد " كه پوتين به شخصه در تلاش خود براي مانور در اوكراين دخيل بوده‌است , به اين معنا است كه " ما بدون هيچ گونه surprises به آنجا خواهيم رسيد " .


منبع

چگونه خاوير Becerra، نماينده ايالات‌متحده، مي‌تواند به مقاومت ترامپ تبديل شود؟

۲۵ بازديد
چگونه خاوير Becerra، نماينده ايالات‌متحده، مي‌تواند به مقاومت ترامپ تبديل شود؟

عضو كنگره دموكرات كاليفرنيا , خاوير Becerra , در آستانه تبديل شدن به يكي از دشمنان رهبري party's عليه دولت ترامپ است . دكتر جري براون , نماينده جمهوري‌خواه ايالت كاليفرنيا , اعلام كرد كه در يك موقعيت كليدي براي به چالش كشيدن سياست‌هاي دونالد رامسفلد و ديگر ايالت‌ها در همه زمينه‌ها از انرژي و محيط‌زيست گرفته تا مهاجرت , برابري ازدواج و سلامت عمومي در بسياري از مكان‌ها , حزب دموكرات كاليفرنيا تبديل به خط مقدم مخالفت با دولت ترامپ خواهد شد . نماينده جمهوريخواه كاليفرنيا , يك استراتژيست سياسي كاليفرنيا و رئيس آزمايشگاه Grassroots , گفت : " به عنوان دادستان‌كل كاليفرنيا , او يك " صندلي كنار ميز براي كمك به حزب دموكرات در خارج از بيابان خواهد داشت " , يك

"Becerra" از سال ۱۹۹۳ در "كاپيتول هيل" واقع شده‌است كه نماينده سي و چهارمين منطقه كنگره‌اي كاليفرنيا مي‌باشد كه در مركز شهر لس‌آنجلس و محله‌هاي اطراف آن واقع شده‌است. او يكي از رهبران "انجمن حزبي دموكرات كنگره آمريكا و انجمن" اسپانيولي كنگره " بوده‌است و در ليست كوتاه هيلاري كلينتون براي معاونت رياست‌جمهوري قرار داشت، اگرچه كار او به عنوان جانشين كلينتون در سال گذشته رهبري حزب مجلس را بر عهده داشت و بخشي از تيمي بود كه حامي نانسي پلوسي، رهبر اقليت بود. اما او همچنين بايد به پيدا كردن سازش با طرف ديگر راهرو كمك كند. برخي در جامعه مهاجر فكر كرده‌اند كه او به اندازه كافي براي يك فرد فتنه‌انگيز صحبت نمي‌كند، يا critic.Outs، به عنوان وكيل و مقام مجري قانون، به سرعت در حال مبارزه با كاخ سفيد ترامپ و جمهوري خواهان در كنگره بر فراز شهرها، شهرداري‌ها و شهرداري‌ها است كه از پي‌گرد قانوني مردم در اينجا به طور غيرقانوني به نقض قانون مهاجرت خودداري مي‌كنند. ترامپ اعلام كرده‌است كه با انكار اين جوامع و دولت‌هاي ايالتي آن‌ها در TED، مقامات ايالتي كاليفرنيا مي‌توانند از اجراي سياست‌هايي كه ميليون ها نفر را به طور غير قانوني از تبعيد منع كرده و به آن‌ها اجازه داده تا work.Bece Obama پسر يك مادر مهاجر از مكزيك و يك پدر شهروند آمريكايي كه در طول عمر خود بين آمريكا و مكزيك نقل‌مكان كرده‌اند، مخالفت كنند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

روس گفت: " اگر يكي از اين افراد در سطح ملي به سمت جلو متمايل شود, ممكن است باعث تعجب رهبران آمريكاي‌لاتين شود. " " پيدا كردن يك ستاره درخشان در اين آسمان تاريك زماني كه در مورد انتخابات رياست‌جمهوري صحبت مي‌كرديم سخت بود, اما من فكر مي‌كنم اين يكي از آنهاست. " راي دهندگان اقليت منتظر ترامپ هستند. او گفت كه در دفاع از سياست‌هاي مترقي از قبيل انرژي پاك, مراقبت‌هاي بهداشتي و اصلاح عدالت كيفري كه به گفته او دولت را پيش از دولت فدرال قرار داده‌است, بايد در دفاع از سياست‌هاي مترقي از قبيل انرژي پاك, مراقبت‌هاي بهداشتي و اصلاح عدالت كيفري " قوي " باشد. او گفت: " اگر مي‌خواهيد يك كشور پيشرو را انتخاب كنيد كه براي دفاع از حقوق و منافع خود آماده است, پس از آن به ما مراجعه كنيد. " او در طول انتخابات يك منتقد دائمي است و گفته‌است كه قصد ندارد به كاليفرنيا بازگردد. آي سي ان بي سي در فيس بوك, تويي‌تر و اينستاگرام.


منبع

مواد مخدر مبادله مواد مخدر در اعدام قاتل سريال آلفردو پريتو

۲۷ بازديد
مواد مخدر مبادله مواد مخدر در اعدام قاتل سريال آلفردو پريتو

يك قاتل سريالي محكوم‌شده در روز چهارشنبه زماني كه يك قاضي فدرال شكايت خود را در مورد " كيفيت و اصالت " مواد مخدر صادر كرد, در روز پنج شنبه در ويرجينيا به مرگ محكوم شد. قاضي " آنتوني وينر " در روز پنج شنبه دستور جلسه دادرسي را صادر كرد و در آنجا تصميم خواهد گرفت كه اين مساله را بررسي كند.


منبع

امدادرسانان حيوانات فلورانس: سگ‌ها از جعبه زير آب نجات يافتند، حيوانات خانگي كه در يك اتوبوس از بين رفتند

۲۷ بازديد
امدادرسانان حيوانات فلورانس: سگ‌ها از جعبه زير آب نجات يافتند، حيوانات خانگي كه در يك اتوبوس از بين رفتند

هنگامي كه دو نفر از داوطلبان داوطلب در حال واكنش به فلورانس در كاروليناي شمالي كمك كردند تا شش سگ از يك صندوق زير آب غرق شوند، آن‌ها اين كار را براي توجه انجام ندادند، اما توجه آن چيزي است كه دو داوطلب، رايان نيكولز و ديويد Rebollar، همراه با خبرنگار ماركوس DiPaola، هنگامي كه صداي زوزه سگي را شنيدند، به مردم كمك مي‌كردند تا از خانه‌هايشان فرار كنند. نيكلاس، ۲۷ ساله، به شبكه NBC گفت: " به عنوان افرادي كه به آن‌ها كمك مي‌كردند، وسايل را جمع‌آوري مي‌كردند، سه مرد براي تحقيق در مورد محل وقوع اين صدا و يافتن شش سگ كه در قفس پشت يك خانه گير افتاده بودند، رفتند." و آب به سرعت در حال افزايش بود." او گفت: " در عرض يك ساعت، آن‌ها فوت خواهند كرد."


منبع

خانواده مدرن: خانواده LGBTQ سياه برجسته در كمپين مد جديد

۲۸ بازديد
خانواده مدرن: خانواده LGBTQ سياه برجسته در كمپين مد جديد

نام تجاري سوئدي Acne Studios يك تبليغات تبليغاتي جديد را براي مجموعه پاييز / زمستان خود راه اندازي كرد ، اما اين لباس مارك لوكس نيست كه به سرش مي چرخد - اين مدل ها است. Acne Studios از Kordale Lewis ، Kaleb Anthony و چهار فرزندشان استفاده كرد تا چهره اين برند باشند.. خانواده منطقه آتلانتا در سال 2014 مورد توجه قرار گرفتند ، هنگامي كه يكي از عكسهاي اينستاگرام آنها - از لوئيس و آنتوني دختران خود را براي مدرسه آماده كرد (در زير جاسازي شده) - ويروسي شد و مركز گفتگوي رسانه اي ملي در مورد همان شد. خانواده هاي جنسي. كالب آنتوني (سمت چپ) و كورداله لوئيس (سمت راست) به همراه چهار فرزندشان در يك كمپين تبليغاتي جديد Acne Studios. جوني جوهانسون ، مدير خلاق و بنيانگذار استوديوي آكنه ، به NBC News گفت: "من مي خواستم يك خانواده مدرن را بازي كنم.". "ما در حال تلاش براي برجسته كردن چگونگي تفاوت هر خانواده هستيم... هيچ خانواده"عادي"وجود ندارد." وقتي آنها در ابتدا موافقت كردند كه در اين كارزار شركت كنند ، لوئيس و آنتوني گفتند كه آنها نمي دانند چه ميزان از اين تأثير خواهد داشت.. اكنون ، آنها اين كمپين را يك لحظه تعيين كننده براي آنها شخصاً و جامعه وسيع LGBTQ مي دانند. "لوئيس گفت:"ما قطعاً اين لحظه را در روابط خود به عنوان نمادين مي بينيم.". "ما ، به عنوان يك جامعه در جامعه خود ، برابري مي خواهيم... ما معتقديم كه اين كمپين به شما كمك خواهد كرد."لوئيس و آنتوني همچنين گفتند كه به عنوان اولين زوج سياه پوست همجنسگرا كه چهره يك خط جهاني مد است ، اعتبار دارند. تجربه سورئال. "آنتوني گفت:" اين واقعي به نظر نمي رسد.". "اما ، راستش ، اين زندگي روزمره ما را تغيير نداده است. ما قبل از هر چيز پدر هستيم و بايد اطمينان داشته باشيم كه ما روي فرزندان خود متمركز مي شويم و بهترين نمايندگي اي هستيم كه مي توانيم براي آنها داشته باشيم. "https://www.instagram.com/p/jJ2znjBmY7 اين زوج گفتند بچه هايشان - Desmiray ، 10 ساله ، Maliyah ، 9 ساله ، Kordale جونيور ، 8 flo و Kaleb جونيور ، 10 ماه تجربه را تجربه كردند. "دختران ما آرزو مي كنند كه در صحنه حضور داشته باشند

آن‌ها عاشق زرق و برق و زرق و برق هستند كه درگير ايجاد يك كمپين مانند اين موفقيت هستند. " اين اولين كمپين تبليغاتي خانواده نيست - آن‌ها دو سال پيش در يك نيكون تبليغ شده‌بودند - و آن‌ها اميدوارند كه اين آخرين تبليغات نباشد. اين زوج گفتند: " ما دوست داريم براي فصول آينده با شركت‌هاي مختلف كار كنيم و احتمالاً يك معامله مداوم با شركتي كه به ما علاقه‌مند است را ميانجيگري كنيم. " " حتي بيشتر, ما دوست داريم تا يك سري مستند از خانواده خود براي نشان دادن زندگي عادي خانواده مان انجام دهيم. لوئيس و انتوني در ميان اين تجربيات هيجان‌انگيز گفتند كه آن‌ها به فرزندانشان ياد مي‌دهند كه متواضع بمانند. لوييس گفت: " البته آن‌ها هميشه مي‌دانند كه مردم متفاوت هستند و هميشه كسي را براي كساني كه هستند, مي‌پذيرند. " اما با اين تجربه, آن‌ها هنر فروتني و تقدير از فرصت‌ها را به عنوان يك كل ياد مي‌گيرند. لوئيس, آنتوني و جوهانسون همگي اميد مشابهي دارند: آن‌هايي كه كمپين جديد را مي‌بينند پيام بزرگ‌تري را در بر مي‌گيرند. جانسون گفت: " اين پيامي است كه تماماً در مورد عشق است. " " اكنون خانواده‌ها در همه صور فلكي وجود دارند. فكر مي‌كنم بايد قدردان باشد. از nbc در تويي‌تر, فيسبوك و اينستاگرام پيروي كنيد.


منبع

زنجيره‌اي آتشفشاني عظيم در ساحل تاسماني كشف شد

۲۷ بازديد
زنجيره‌اي آتشفشاني عظيم در ساحل تاسماني كشف شد

دانشمندان اخيراً هنگام نقشه برداري از كف دريا در حدود 250 مايل در ساحل جزيره تاسماني استراليا ، آنچه را كه "دنياي گمشده آتشفشاني" ناميده مي شود ، در زير آب عميق كشف كردند. زنجيره اي از درزهاي آتشفشاني - كوههاي بزرگ زيرزميني كه به اندازه 9،800 پا بلند هستند. يا بيش از شش برابر بلندتر از ساختمان امپاير ايالتي - نگاهي اجمالي به اكوسيستم اقيانوس ناشناخته ارائه دهيد. محقق سازمان تحقيقات علمي و صنعتي مشترك المنافع در هوبارت ، تاسماني ، در بيانيه اي گفت. اما حتي بلندترين درياها هنوز حداقل 6،500 پا زير سطح اقيانوس بودند. RelatedEn EnvironmentMount Etna در دريا مي لغزد. تاريخچه نشان مي دهد كه مي تواند فاجعه بار باشد. دانشمندان همچنين با يك تعداد غيرمعمول از حيوانات دريايي در منطقه ، از جمله نهنگ هاي خلبان و خلبان طولاني و همچنين آلباتروس ها ، گلدان هاي دريايي و ساير سفرهاي دريايي روبرو شدند. اين كشف غير منتظره است كه توسط دانشمندان انجام شده است. اندرو فيشر ، زمين شناس دريايي در دانشگاه كاليفرنيا ، سانتا كروز ، گفت: "ما فقط بخش كوچكي از كف اقيانوس را نقشه برداري كرده ايم." كشف جديد. "ما نقشه هاي دقيق تري از مريخ ، زهره و ماه نسبت به كف دريا داريم

نقشه هاي تفصيلي كف دريا. كشتي هاي تحقيقاتي مجهز به سونار مانند Investigator بايد طي فرايندي كه فيشر به كاشت چمن زني تشبيه كرده است ، يك سري از گذرگاه ها را از يك منطقه انجام دهند. محققان استراليايي قصد دارند تا در طول سفرهاي آينده طي دو ماه آينده ، دريا هاي خارج از تاسماني را با جزئيات بيشتري مطالعه كنند. گفت كه او مشتاق ديدن نتايج اين مطالعات پيگيري است ، و افزود كه اين كشف نشان مي دهد كه بسياري ديگر از اين جهان هاي پنهان ممكن است در آنجا باشند كه انتظار دارند. 100000 از اين نوع ويژگي ها در آنجا وجود دارد. "? "ما به مناطقي نگاه مي كنيم كه قبلاً نقشه برداري كرده ايم و مي گوييم ،"اگر اين نماينده باشد ، بياييد آن را تا كل سياره مقياس كنيم. " اين به شما مي گويد هزاران نفر از اين موارد هنوز پيدا نشده اند."داستان هاي بيشتري درباره آتشفشان ها مي خواهيد.


منبع

آمازون در تلاش براي نرم كردن تصوير خود به عنوان موشكافي قانوني غول‌هاي فن‌آوري پيشرفته است .

۲۴ بازديد
آمازون  در تلاش  براي  نرم كردن  تصوير  خود  به عنوان  موشكافي  قانوني  غول‌هاي  فن‌آوري  پيشرفته  است  .

پيگيري بي امان آمازون از رشد در خرده فروشي ها ، رايانش ابري ، تبليغات و دستگاه هاي مصرف كننده ، اين شركت را به طور جدي در معرض ديد قانونگذاران واشنگتن قرار داده است كه نگران نفوذ روزافزون Big Tech بر مصرف كنندگان هستند. اما به جاي مبارزه شديد با هر نبرد ، آمازون به نظر مي رسد آماده بازي خوب است. در ماه مارس ، آمازون سياستي را كاهش داد كه به دنبال درخواست تحقيق از سناتور ريچارد بلومنتال ، D-Conn ، بازرگانان از ارائه قيمت پايين تر در وب سايت هاي ديگر جلوگيري كردند. ماه گذشته ، اين شركت پس از سناتور اليزابت وارن ، D-Mass ، برخي از تهاجمي ترين تاكتيك هاي تبليغاتي خود را كاهش داد ، و اين شيوه هاي سوء استفاده از تجارت را نام برد. و اواخر سال گذشته آمازون به دنبال انتقاد از شرايط كار اين شركت توسط سناتور برني سندرز ، حداقل دستمزد خود را به 15 دلار افزايش داد ، I-Vt.Amazon همچنين به CNBC تأييد كرد كه به زودي شروع به پذيرش پول نقد در فروشگاه هاي بدون صندوق آمازون به عنوان تعداد فزاينده اي خواهد كرد. شهرها و ايالت ها قوانيني را تصويب مي كنند كه همه فروشگاه ها را براي خدمت به غير بانكي نياز دارند. اسكات گالووي ، استاد تجارت NYU گفت: "من معتقدم آمازون ارتباط بين احتمال و مصونيت از مقررات را برقرار كرده است."گالووي ، نويسنده كتاب"چهار: DNA پنهان آمازون ، اپل ، فيس بوك و گوگل." اين يك شركت متفاوت از آمازون با شدت دفاعي و برنده است. با قانون پيشنهادي در سياتل مبارزه كرد كه مي توانست بزرگترين مشاغل شهر را براي رسيدگي به مسائل بي خانمان ماليات دهد. در سال 2011 ، آمازون با يك لايحه مالياتي 269 ميليون دلاري در تگزاس سيلي خورد و سپس تهديد كرد كه قبل از رسيدن به تسويه حساب ، يك انبار را در آنجا تعطيل خواهد كرد

تلاش براي نرم كردن تصوير آن روش گفتن به تنظيم كننده ها است ، "ما را از هم جدا نكنيد." گالووي اظهار داشته است كه به خاطر رقابت ، آمازون بايد از هم جدا شود. سياسيون از هر دو طرف راهرو نيز همين مورد را نه تنها براي آمازون ، بلكه گوگل و فيس بوك نيز انجام داده اند ، در حالي كه تنظيم كنندگان در اروپا نيز نظارت خود را بر اين صنعت افزايش داده اند.. رئيس جمهور ترامپ ، كه از زمان فعاليت خود به دنبال آمازون و مدير عامل شركت جف بزوس است ، به آكسيوس گفت كه دولت وي به دنبال نقض ضد انحصاري توسط اين شركت است. "كودك پوستر"از مشكلات اين صنعت آگاه از آنچه اتفاق مي افتد ، آمازون "اقدام پيشگيرانه" را انجام مي دهد."گفت: Kartik Hosanagar ، استاد تجارت در دانشكده تجارت وارتون دانشگاه پنسيلوانيا. حتي اگر نامزدهاي رياست جمهوري مانند وارن و سندرز انتخاب نشوند ، مبارزات انتخاباتي آنها مي تواند تأثير بسزايي در احساسات عمومي داشته باشد و بر تنظيم آينده تأثير بگذارد. "اين يك استراتژي خوب توسط آمازون است تا قبل از اينكه يكي از نامزدها آمازون را بسازد ، به اين نظرات بپردازد. Hosanagar گفت: "كودك پوستر از آنچه آنها به عنوان مشكلات Big Tech ياد مي كنند." نماينده آمازون از اظهار نظر خودداري كرد. نامه سهامدار سالانه بزوس اين هفته ممكن است برخي از نگراني هاي شركت را منعكس كند. بر خلاف نامه هاي گذشته كه بيشتر به اصول مديريت و تفكر بلند مدت متمركز شده است ، بزوس تصميم گرفت تا ميزان سرمايه گذاري آمازون را براي كمك به ساير مشاغل در حال رشد برجسته كند ، ضمن اينكه به سرمايه گذاران يادآوري مي كند كه اين شركت تنها يك قطعه كوچك از كل بازار خرده فروشي را تشكيل مي دهد. از خطرات نزديك بودن با همسالان خود در سيليكون ولي ، آگاه باشيد و سال گذشته در يك نشست داخلي همه تأكيد كرد كه اهميت گفتن يك داستان برجسته را دارد تا آمازون نتيجه نگيرد. Bezos در اين جلسه گفت: "Facebook با Google برابر نيست و اپل با آمازون يكسان نيست."

استاد كسب‌وكار در دانشگاه ميشيگان , گفت كه تصوير نرم‌تر آمازون مي‌تواند كمك كند , نه تنها با قانون گذاران , بلكه براي استخدام , حفظ و حتي نگه داشتن گروهي از سرمايه گذاران خوشحال . گوردون گفت : " در نهايت


منبع

ايالات متحده. براي به حداقل رساندن خطرات در آسمان سوريه با روسيه معامله مي كند

۲۱ بازديد
ايالات متحده. براي به حداقل رساندن خطرات در آسمان سوريه با روسيه معامله مي كند

آيا شورشيان تحت حمايت ايالات متحده از جمله اهداف حملات هوايي روسيه در سوريه هستند? اكتبر. 1 ، 201501: 58


منبع

كره شمالي از ديپلمات هاي جنوب شرقي آسيا بازپس گيري مي كند ، ايالات متحده آمريكا تحريم هاي جديدي را اعمال مي كند

۲۰ بازديد
كره شمالي از ديپلمات هاي جنوب شرقي آسيا بازپس گيري مي كند ، ايالات متحده آمريكا تحريم هاي جديدي را اعمال مي كند

مانيل، فيليپين - وزراي امور خارجه كشورهاي جنوب شرق آسيا طي بيانيه‌اي مشترك نگراني‌هاي جدي خود را نسبت به تشديد تنش‌هاي موجود در شبه‌جزيره كره عليه كره‌شمالي، كره‌جنوبي، كره‌جنوبي و كره‌شمالي در واكنش به قطعنامه پيش‌نويس قطعنامه هاي كره‌شمالي مبني بر ممنوعيت صادرات زغال‌سنگ، آهن، سنگ‌آهن، سرب، سرب، سرب و غذاهاي دريايي اعلام كردند. نيكي هالي، سفير آمريكا در سازمان ملل متحد، پس از تحميل تحريم‌هاي بين‌المللي به سازمان ملل متحد كه به اتفاق آرا تصويب شد، به شوراي امنيت سازمان ملل گفت: " تهديد كره‌شمالي به سرعت در حال افزايش است." اين تحولات به شدت در حال افزايش است." اين تحولات به شدت صلح و امنيت را تهديد مي‌كند.

و ثبات در منطقه و جهان " سخنگوي وزارت امور خارجه فيليپين , روبسپير Bolivar , روز شنبه در يك كنفرانس خبري گفت كه هيچ برنامه‌اي براي متوقف‌كردن جاه‌طلبي‌هاي هسته‌اي سازمان ملل متحد كه شامل كره‌جنوبي , آمريكا , چين , ژاپن و روسيه - در سال 2009 براي اعتراض به محكوم كردن كره‌شمالي از مجمع منطقه‌اي آسه‌آن ; كه نشست سالانه خود را در Monday.Welc ome به فيليپين , وزير امور خارجه ايالات‌متحده , برگزار خواهد كرد . Mabuhay ! # SecTillersonPH # USASEAN40 # USASEAN40 pic.twitter.com/Ze7L78GDjT- سفارت ايالات‌متحده مانيل ( @ usembassymanila ) 5 اوت 2017 وزير خارجه كره‌شمالي , Ri يونگ هو در جلسه Monday's شركت خواهد كرد . با ايالات‌متحده , ژاپن و كره‌جنوبي انتظار مي‌رود كه براي اقدامات قوي‌تر در برابر قطب شمال تلاش كنند , اين نشان مي‌دهد كه


منبع