یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خانواده مدرن: خانواده LGBTQ سياه برجسته در كمپين مد جديد

۲۹ بازديد
خانواده مدرن: خانواده LGBTQ سياه برجسته در كمپين مد جديد

نام تجاري سوئدي Acne Studios يك تبليغات تبليغاتي جديد را براي مجموعه پاييز / زمستان خود راه اندازي كرد ، اما اين لباس مارك لوكس نيست كه به سرش مي چرخد - اين مدل ها است. Acne Studios از Kordale Lewis ، Kaleb Anthony و چهار فرزندشان استفاده كرد تا چهره اين برند باشند.. خانواده منطقه آتلانتا در سال 2014 مورد توجه قرار گرفتند ، هنگامي كه يكي از عكسهاي اينستاگرام آنها - از لوئيس و آنتوني دختران خود را براي مدرسه آماده كرد (در زير جاسازي شده) - ويروسي شد و مركز گفتگوي رسانه اي ملي در مورد همان شد. خانواده هاي جنسي. كالب آنتوني (سمت چپ) و كورداله لوئيس (سمت راست) به همراه چهار فرزندشان در يك كمپين تبليغاتي جديد Acne Studios. جوني جوهانسون ، مدير خلاق و بنيانگذار استوديوي آكنه ، به NBC News گفت: "من مي خواستم يك خانواده مدرن را بازي كنم.". "ما در حال تلاش براي برجسته كردن چگونگي تفاوت هر خانواده هستيم... هيچ خانواده"عادي"وجود ندارد." وقتي آنها در ابتدا موافقت كردند كه در اين كارزار شركت كنند ، لوئيس و آنتوني گفتند كه آنها نمي دانند چه ميزان از اين تأثير خواهد داشت.. اكنون ، آنها اين كمپين را يك لحظه تعيين كننده براي آنها شخصاً و جامعه وسيع LGBTQ مي دانند. "لوئيس گفت:"ما قطعاً اين لحظه را در روابط خود به عنوان نمادين مي بينيم.". "ما ، به عنوان يك جامعه در جامعه خود ، برابري مي خواهيم... ما معتقديم كه اين كمپين به شما كمك خواهد كرد."لوئيس و آنتوني همچنين گفتند كه به عنوان اولين زوج سياه پوست همجنسگرا كه چهره يك خط جهاني مد است ، اعتبار دارند. تجربه سورئال. "آنتوني گفت:" اين واقعي به نظر نمي رسد.". "اما ، راستش ، اين زندگي روزمره ما را تغيير نداده است. ما قبل از هر چيز پدر هستيم و بايد اطمينان داشته باشيم كه ما روي فرزندان خود متمركز مي شويم و بهترين نمايندگي اي هستيم كه مي توانيم براي آنها داشته باشيم. "https://www.instagram.com/p/jJ2znjBmY7 اين زوج گفتند بچه هايشان - Desmiray ، 10 ساله ، Maliyah ، 9 ساله ، Kordale جونيور ، 8 flo و Kaleb جونيور ، 10 ماه تجربه را تجربه كردند. "دختران ما آرزو مي كنند كه در صحنه حضور داشته باشند

آن‌ها عاشق زرق و برق و زرق و برق هستند كه درگير ايجاد يك كمپين مانند اين موفقيت هستند. " اين اولين كمپين تبليغاتي خانواده نيست - آن‌ها دو سال پيش در يك نيكون تبليغ شده‌بودند - و آن‌ها اميدوارند كه اين آخرين تبليغات نباشد. اين زوج گفتند: " ما دوست داريم براي فصول آينده با شركت‌هاي مختلف كار كنيم و احتمالاً يك معامله مداوم با شركتي كه به ما علاقه‌مند است را ميانجيگري كنيم. " " حتي بيشتر, ما دوست داريم تا يك سري مستند از خانواده خود براي نشان دادن زندگي عادي خانواده مان انجام دهيم. لوئيس و انتوني در ميان اين تجربيات هيجان‌انگيز گفتند كه آن‌ها به فرزندانشان ياد مي‌دهند كه متواضع بمانند. لوييس گفت: " البته آن‌ها هميشه مي‌دانند كه مردم متفاوت هستند و هميشه كسي را براي كساني كه هستند, مي‌پذيرند. " اما با اين تجربه, آن‌ها هنر فروتني و تقدير از فرصت‌ها را به عنوان يك كل ياد مي‌گيرند. لوئيس, آنتوني و جوهانسون همگي اميد مشابهي دارند: آن‌هايي كه كمپين جديد را مي‌بينند پيام بزرگ‌تري را در بر مي‌گيرند. جانسون گفت: " اين پيامي است كه تماماً در مورد عشق است. " " اكنون خانواده‌ها در همه صور فلكي وجود دارند. فكر مي‌كنم بايد قدردان باشد. از nbc در تويي‌تر, فيسبوك و اينستاگرام پيروي كنيد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.