یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چگونه خاوير Becerra، نماينده ايالات‌متحده، مي‌تواند به مقاومت ترامپ تبديل شود؟

۲۶ بازديد
چگونه خاوير Becerra، نماينده ايالات‌متحده، مي‌تواند به مقاومت ترامپ تبديل شود؟

عضو كنگره دموكرات كاليفرنيا , خاوير Becerra , در آستانه تبديل شدن به يكي از دشمنان رهبري party's عليه دولت ترامپ است . دكتر جري براون , نماينده جمهوري‌خواه ايالت كاليفرنيا , اعلام كرد كه در يك موقعيت كليدي براي به چالش كشيدن سياست‌هاي دونالد رامسفلد و ديگر ايالت‌ها در همه زمينه‌ها از انرژي و محيط‌زيست گرفته تا مهاجرت , برابري ازدواج و سلامت عمومي در بسياري از مكان‌ها , حزب دموكرات كاليفرنيا تبديل به خط مقدم مخالفت با دولت ترامپ خواهد شد . نماينده جمهوريخواه كاليفرنيا , يك استراتژيست سياسي كاليفرنيا و رئيس آزمايشگاه Grassroots , گفت : " به عنوان دادستان‌كل كاليفرنيا , او يك " صندلي كنار ميز براي كمك به حزب دموكرات در خارج از بيابان خواهد داشت " , يك

"Becerra" از سال ۱۹۹۳ در "كاپيتول هيل" واقع شده‌است كه نماينده سي و چهارمين منطقه كنگره‌اي كاليفرنيا مي‌باشد كه در مركز شهر لس‌آنجلس و محله‌هاي اطراف آن واقع شده‌است. او يكي از رهبران "انجمن حزبي دموكرات كنگره آمريكا و انجمن" اسپانيولي كنگره " بوده‌است و در ليست كوتاه هيلاري كلينتون براي معاونت رياست‌جمهوري قرار داشت، اگرچه كار او به عنوان جانشين كلينتون در سال گذشته رهبري حزب مجلس را بر عهده داشت و بخشي از تيمي بود كه حامي نانسي پلوسي، رهبر اقليت بود. اما او همچنين بايد به پيدا كردن سازش با طرف ديگر راهرو كمك كند. برخي در جامعه مهاجر فكر كرده‌اند كه او به اندازه كافي براي يك فرد فتنه‌انگيز صحبت نمي‌كند، يا critic.Outs، به عنوان وكيل و مقام مجري قانون، به سرعت در حال مبارزه با كاخ سفيد ترامپ و جمهوري خواهان در كنگره بر فراز شهرها، شهرداري‌ها و شهرداري‌ها است كه از پي‌گرد قانوني مردم در اينجا به طور غيرقانوني به نقض قانون مهاجرت خودداري مي‌كنند. ترامپ اعلام كرده‌است كه با انكار اين جوامع و دولت‌هاي ايالتي آن‌ها در TED، مقامات ايالتي كاليفرنيا مي‌توانند از اجراي سياست‌هايي كه ميليون ها نفر را به طور غير قانوني از تبعيد منع كرده و به آن‌ها اجازه داده تا work.Bece Obama پسر يك مادر مهاجر از مكزيك و يك پدر شهروند آمريكايي كه در طول عمر خود بين آمريكا و مكزيك نقل‌مكان كرده‌اند، مخالفت كنند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

روس گفت: " اگر يكي از اين افراد در سطح ملي به سمت جلو متمايل شود, ممكن است باعث تعجب رهبران آمريكاي‌لاتين شود. " " پيدا كردن يك ستاره درخشان در اين آسمان تاريك زماني كه در مورد انتخابات رياست‌جمهوري صحبت مي‌كرديم سخت بود, اما من فكر مي‌كنم اين يكي از آنهاست. " راي دهندگان اقليت منتظر ترامپ هستند. او گفت كه در دفاع از سياست‌هاي مترقي از قبيل انرژي پاك, مراقبت‌هاي بهداشتي و اصلاح عدالت كيفري كه به گفته او دولت را پيش از دولت فدرال قرار داده‌است, بايد در دفاع از سياست‌هاي مترقي از قبيل انرژي پاك, مراقبت‌هاي بهداشتي و اصلاح عدالت كيفري " قوي " باشد. او گفت: " اگر مي‌خواهيد يك كشور پيشرو را انتخاب كنيد كه براي دفاع از حقوق و منافع خود آماده است, پس از آن به ما مراجعه كنيد. " او در طول انتخابات يك منتقد دائمي است و گفته‌است كه قصد ندارد به كاليفرنيا بازگردد. آي سي ان بي سي در فيس بوك, تويي‌تر و اينستاگرام.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.