پنجشنبه ۲۶ تیر ۰۴

كي - كي - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

۲۳ بازديد
كي - كي - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

توجه به خريداران Kmart: زنجيره تخفيف در حال مبارزه با هدف رويكرد بازاريابي نمادين در دهه‌هاي گذشته در فروشگاه‌هاي its و online آغاز بكار خواهد كرد و براي برجسته كردن حركت با تبليغ تلويزيوني در روز "يكشنبه" تلاش مي‌كند تا بر روي موفقيت يك تبليغ تلويزيوني تاكيد كند. آيا تعطيلي اقتصاد در صورتي كه تعطيلات لغو شد رنج خواهد برد؟ در روز ۱۲ دسامبر، ۲۰۱۴۰۱: ۵۸ The براي اولين بار توسط يك مدير فروشگاه در سال ۱۹۶۵ ايجاد شد تا كالاهاي با حركت آهسته را پاك كند و به رشد Kmart در دهه ۱۹۸۰ كمك كرد، زماني كه آن به عنوان بزرگ‌ترين خرده‌فروش تخفيف آمريكا در نظر گرفته شد و عبارت "توجه Kmart خريداران توجه" به فرهنگ فرهنگ عامه وارد شد. Kmart James، مدير اجرايي سابق خرده‌فروشي بريتانيا، كه در سال گذشته به شركت پيوست، گفت: "ما فكر مي‌كنيم يك همهمه مثبت واقعي از آن پيشي گرفته‌است و ما انتظار داريم شاهد افزايش فروش باشند" سه هفته پيش، سه هفته EarlyKmart، يك واحد از شركت Holdings Sears، مي‌تواند از اين افزايش استفاده كند. خرده‌فروش در يك ركود فروش فرورفته، با درآمد در فروشگاه‌هاي Kmart، حداقل يك سال در حدود ۷ درصد در هر يك از دو شركت quarters.The، افت اخير را به بازاريابي هدفمند بيشتر و كاهش سود ناخالص داخلي نسبت داد. منتقدان مي‌گويند اين شركت به اندازه كافي در مغازه‌هاي خود سرمايه‌گذاري نكرده است و توسط شركت‌هاي ديگري مانند وال - مارت به ميزان كافي سرمايه‌گذاري نشده است، كه مشتريان را با قيمت‌هاي پايين ارزان و Corp. هدف قرار داده‌است كه به قيمت "ارزان و ارزان" شهرت يافته‌است. ۲۱، ۲۰۱۵۰۲: ۴۶، اولين بار نيست كه

rt به رويكرد فروش براي شروع تقاضا تبديل شده‌است. خرده فروشان در سال ۲۰۰۱ تصميم گرفتند كه برنامه فروش را احيا كنند، چه از خريد به تنهايي و چه با والدين شان در زماني كه آن‌ها بچه بودند، جيمز said.In اميدوار است كه برنامه ادامه‌دار آن را احيا كند، چه از خريد به تنهايي و چه براي خريد آنلاين ". خيلي چيزها در صنعت خرده‌فروشي از زمان اوج شكوفايي Kmart در دهه‌هاي قبل تغيير كرده‌است، با entrants جديد همچون Amazon.com غول آنلاين كه مدل‌هاي عملياتي سنتي را مختل كرده و قيمت را بيشتر قيمت‌گذاري مي‌كنند. ادي Lampert، سيرز و Kmart هر دو بر رشد فروش در ميان اعضاي يك برنامه وفاداري به نام فروشگاه Your تمركز كرده‌اند. Kmart كوك، افسر ارشد بازاريابي Kmart مي‌گويد: " اميد است كه اين عنصر سورپرايز اعضاي خود را نگه دارد و بيشتر خرج كند."


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.