یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تولدت مبارك : وب گسترده جهاني بيست و پنجم

۳ بازديد
تولدت  مبارك  :  وب  گسترده  جهاني  بيست  و پنجم

در سال ۱۹۸۹، بارت سيمپسون اولين كار خود را انجام داد، دنيل رادكليف به دنيا آمد و سر تيم برنز لي سيستم "مديريت اطلاعات" را پيشنهاد داد كه به مردم امكان دسترسي به صفحات ميزباني شده بر روي كامپيوتر را مي‌دهد. (رادكليف ۲۵ جولاي)۲۵ ساله شد. پيش از Berners لي و انتشار موسي، اولين مرورگر وب محبوب، اينترنت يك مكان بسيار متفاوت بود. او گفت: "اگر شما از لحاظ فن‌آوري پيشرفته نبوديد، نمي‌توانيد واقعا از آن استفاده كنيد"، او گفت، " دنياي اينترنت را به هر كسي كه يك مرورگر و يك ماوس داشته باشد، باز كرد." براي واضح بودن، اينترنت قبل از ۱۹۸۹ وجود داشت. افراد آگاه ممكن است از طريق يك سيستم بولتن خبري (BBS)يا، بعدا، از طريق يك ايميل و يا فروم با خدمات مانند CompuServe، ارتباط برقرار كنند، اما ايده كشيدن وب سايت به نام foreign.Bern ers (لي)بود كه براي كار خود شهرتي به دست آورد، آن را تغيير داد. براساس گزارش "وب سايت موسسه تحقيقات پو در ۲۵" كه در سال ۱۹۹۳ منتشر شد، موسي اولين مرورگر وب محبوب به دنيا آمد كه در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. هافمن در آن زمان استاد كسب‌وكار در دانشگاه وندربيلت معتقد بود كه " خداي من، اين كار دنيا را تغيير خواهد داد." در آن زمان، مردم فكر مي‌كردند كه من ديوانه‌ام. او البته حق داشت در مورد تاثيري كه وب داشت هيجان‌زده شود. در طول دو دهه آينده، اينترنت در يك حقيقت شگفت‌انگيز pace.Pew شد: در سال ۱۹۹۵، ۴۲ درصد از آمريكايي‌ها تا به حال نشنيده بودند

خالص. از ۱۴ درصد آمريكايي‌ها كه دسترسي به اينترنت داشتند, تنها ۲ درصد از مودم‌هاي خط مقدم كه به سرعت‌هاي درخشان ۲۸.۸ بايت در هر second.It رسيده بودند, براي درك اين ايده, به خصوص با توجه به اينكه ۹۷ درصد آن‌ها از اينترنت استفاده مي‌كنند, براي يك ايده ۱۸ تا ۲۹ ساله سخت خواهد بود. معلوم شد كه بسياري از مردم فكر مي‌كنند كه ظهور اينترنت يك واقعيت development.Pew مثبت بوده‌است, امروزه آمريكايي‌ها بيشتر فكر مي‌كنند كه دادن اينترنت (46 درصد) نسبت به تلويزيون (35 درصد) " دشوار يا غير ممكن " بوده‌است. با بازگشت به اواسط دهه ۹۰ ميلادي, هافمن گفت, اكثر شركت‌هاي بزرگ شاهد آمدن اين اتفاق نبودند. او گفت كه آن‌ها به اينترنت به عنوان مسيري ديگر فكر مي‌كنند كه مي‌توانند كنترل دسترسي به مصرف كنندگان را داشته باشند, او گفت, مانند تلويزيون يا راديو. هوفمان گفت: " آن‌ها هيچ ايده‌اي نداشتند كه چگونه تجارت در آمريكا همان چيزي است كه در حال حاضر با وسايل " هوشمند " مثل ساعت‌ها و refrigerators كه در ميانه دهه ۹۰ در مورد اينترنت صحبت مي‌كنند, دارد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.