
وزارت آموزش و پرورش مينه سوتا "ابزار" را براي حمايت از دانش آموزان متعالي و غير هماهنگ جنسيتي در مدارس فراهم مي كند. شوراي كمك فني فني ايمني مدرسه, شوراي مشورتي اين بخش در مورد اقدامات پيشگيري و مداخله قلدري, هفته گذشته به تصويب انتشار راهنمايي هاي رسمي به مدارس دولتي و منشور مينه سوتا براي ايجاد محيط هاي فراگير براي دانش آموزان ترنسجندر و عدم هماهنگي جنسيت راي داد. عنوان "يك ابزار براي اطمينان از مدارس ايمن و حمايتي براي دانش آموزان ترنسجندر و جنسيت,"اين سند ايجاد و اصلاح سياست هاي مدرسه را كه مانع از موانع مشاركت مي شود ، پيشنهاد مي كند. اين تلاش براي جلوگيري و رفع تبعيض از طريق بازسازي شيوه هاي استاندارد توسط رهبران و كارمندان مدرسه است. اظهار داشت: بيل جديد به دنبال اجباري LGBTQ است كه در نظرسنجي هاي فدرال قرار دارد. "دانش آموزان تراجنسي و غير هماهنگ با جنسيت با آزار و اذيت ، زورگويي و احساس ناامني در نرخ هاي نگران كننده بالا روبرو هستند. ، "Brenda Cassellius ، كميسر آموزش مينسوتا ، گفت. "منابع موجود در اين مجموعه ابزار مي تواند به ولسوالي ها كمك كند تا محيط هاي استقبال ، ايمن و حمايتي را براي يادگيري همه دانش آموزان ايجاد كنند."ابزار ابزار 11 صفحه اي" شامل دستورالعمل هايي براي استفاده از ضماير مناسب و نام هاي ترجيحي است — نشان مي دهد كه معلمان استفاده از اصطلاح "پسران و دختران" را متوقف مي كنند,"و در عوض از" دانش آموزان "و" دانشمندان "استفاده كنيد — و مسئله دكمه داغ دسترسي به دستشويي ها و اتاق هاي قفل را كه با هويت جنسيتي دانش آموز مطابقت دارد ، حل مي كند. نويسندگان پيشنهاد مي كنند كه براي هر دانش آموزاني كه نمي خواهند يك سرويس بهداشتي را با دانشجويان ترنسجندر و جنسيت به اشتراك بگذارند ، سرويس بهداشتي يك كاربره در دسترس باشد. تصميم براي تأييد انتشار راهنمايي هاي رسمي در حالي صورت مي گيرد كه گروه هاي مدافع خواستار حمايت از مقامات آموزش دولتي هستند. حقوق دانشجويان ترنسجندر. پس از عقب نشيني رئيس جمهور ترامپ از دستورالعمل هاي فدرال دوره اوباما در ماه فوريه ، ايالت هايي مانند تگزاس به اصطلاح "قبض هاي حمام" را پيش بردند كه دسترسي را محدود مي كند
جعبهابزار " Bathroom بيل " در كاروليناي شمالي , Lawsuit ClaimsStephani Liesmaki , مدير ارتباطات شوراي خانواده مينه سوتا , يك ائتلاف محافظهكار مسيحي , گفت : " جعبهابزار فقط ديدگاه دانشجويان و والدين ديگر را تهديد ميكند و شامل تهديدهاي پنهان است " . در پيشنويس اين مقاله , نويسندگان توضيح ميدهند كه توصيههاي آنها غير پيوندي بوده و شامل لينكهاي بين دانش آموزان فدرال و ايالتي است كه در حال حاضر منبعي براي كار با ذينفعان محلي شان براي ايجاد محيطهاي آموزشي ايمن براي همه دانشجويان آزاد از تبعيض و آزار قرار دارند " و
منبع