یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هواپيمايي پس از توصيف رندي زاكربرگ مسافر آزار دهنده جنسي ، كاوشگر را راه اندازي كرد

۷ بازديد
هواپيمايي پس از توصيف رندي زاكربرگ مسافر آزار دهنده جنسي ، كاوشگر را راه اندازي كرد

شركت هواپيمايي آلاسكا اعلام كرد كه تحقيقات پس از رندي زاكربرگ آغاز شده است, يك مدير اجرايي فناوري و خواهر بنيانگذار فيس بوك مارك زاكربرگ, ادعا مي كند كه وي در كنار مسافر آزار دهنده جنسي قرار گرفته است و كاركنان پرواز از شكايت از رفتار خام وي چشم پوشي كردند. مسافر كنار زاكربرگ در پرواز از لس آنجلس به مازاتلان, مكزيك, "شروع به صريح كرد, lewd, و اظهارات جنسي بسيار توهين آميز "درست پس از سوار شدن به هواپيما, "شروع به صحبت با من در مورد دست زدن به خودش كرد,"اجساد زنان ديگر را در هواپيما قرار داد و" اظهار نظرهاي وحشتناك تر و توهين آميز تر "كرد,"زوكربرگ در نامه اي به هواپيمايي كه روز چهارشنبه به توييتر ارسال شده است گفت: رندي زوكربرگ ، مدير اجرايي فناوري در ماه اكتبر در پنل فناوري BUILD Speaker Series Be Fierce شركت مي كند. 17, 2017, در نيويورك. اندي كروپا / اينويد / APZuckerberg, يك كارمند اوليه فيس بوك كه به نويسندگي و بنيانگذار زاكربرگ مديا رفت, گفت كه كاركنان هواپيما از شكايت او رد مي كنند, و پاسخ آنها اين بود كه او يك مسافر مكرر در آن مسير بود "و آنها مجبور بودند در گذشته با او درباره رفتار او صحبت كنند, اما اوه خب, شخصاً آن را نگير, اين مرد فقط فيلتر ندارد.وي گفت: "وي گفت كه كارمندان پرواز پيشنهاد مي كنند كه بتواند از كلاس اول به صندلي در پشت هواپيما منتقل شود. "چرا بايد حركت كنم? من كسي هستم كه مورد آزار و اذيت قرار مي گيرم!سخنگوي شركت هواپيمايي آلاسكا با تماس با NBC News به توئيت منتشر شده در پاسخ اشاره كرد كه در آن شركت ادعاها را "بسيار نگران كننده" خواند.شركت هواپيمايي آلاسكا در پاسخ توئيت به زاكربرگ گفت: "ما تحقيقاتي را آغاز كرده ايم و امتيازات سفر اين مسافر را تا زمان نتيجه آن تحقيقات ابطال كرده ايم." اظهارات جنسي. مسافران پرواز به من گفتند كه او يك مأمور پرواز مكرر است ، و رفتار خود را ادامه داد و به او نوشيدني داد. من حدس مي زنم كه $ او به معناي بيش از o است

امنيت چيست? نامه من: pic.twitter.com / xOkDpb0dYU- Randi Zuckerberg (@ randizuckerberg), ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ "Andrea اشنايدر"، معاون شركت خطوط هوايي آلاسكا، روز پنج شنبه در يك پست وبلاگ گفت: " اين گزارش بسيار آزاردهنده است." اشنايدر در نامه خود نوشت: "به عنوان يك شركت، ما تحمل هيچ نوع سو رفتار را نداريم كه محيطي ناامن براي ميهمانان ما و كارمندان ما ايجاد مي‌كند"، اما نمي‌گويد كه آيا او در حال خدمت به نوشيدني‌هاي الكلي براي ميهمانان ما و كاركنان ما بوده‌است." ما يك تحقيق انجام داديم و اين امتيازات سفر passenger's را در انتظار نتيجه آن بررسي لغو كرديم. مي‌خواهيم در اين مورد با شما بحث كنيم. لطفاً ما را DM تا ما بتوانيم امشب را به هم متصل كنيم. شركت هواپيمايي آلاسكا (@ AlaskaAir)۳۰ نوامبر ۲۰۱۷به گفته پرزيدنت اوباما در سال ۲۰۱۶، پل هادسون، رئيس گروه دفاع از مسافران خطوط هوايي، گفت كه دولت بايد بيشتر براي پي‌گيري حملات جنسي بر روي هواپيماها اقدام كند و به خطوط هوايي و وزارت حمل و نقل دستور داد تا به جمع‌آوري داده‌ها براي واكنش به موقع و گزارش به موقع از حوادث بپردازد.

اميدوارم DOT و FAA نگاه ديگري به اين موضوع بيندازند."حادثه ادعا شده در پرواز هواپيمايي آلاسكا در ميان تمركز مجدد بر آزار و اذيت جنسي و سوءاستفاده ، از جمله در هاليوود و رسانه ها رخ مي دهد. زاكربرگ در نامه خود گفت كه مسافر به گزارش هاي اخير مراجعه كرده و گفته مي شود "اين زنان هزاره فقط حاضر نيستند براي گرفتن شغل ديگر غنيمت بگذارند."زوكربرگ گفت كه از اين تجربه احساس" انزجار "و" تخريب "كرد. انجمن بين المللي حمل و نقل هوايي, يك گروه تجاري صنعت براي شركتهاي هواپيمايي جهان, مي گويد بين سال هاي 2007 تا 2015 بيش از 49000 حادثه گزارش شده در رابطه با مسافران غيرقانوني در همه نوع وجود داشته است, از جمله آزار و اذيت و خشونت عليه خدمه و ساير مسافران. به روز: من به تازگي با دو مدير ازAlaskaAir از تلفن پياده شدم كه به من اطلاع دادند كه آنها تحقيق مي كنند و موقتاً امتيازات سفر اين مسافر را به حالت تعليق در آورده اند. ممنون كه اين مسئله را جدي گرفتيد.- رندي زاكربرگ (randizuckerberg) 30 نوامبر 2017 زاكربرگ چهارشنبه توئيت كرد كه با دو مدير شركت هواپيمايي آلاسكا به صورت تلفني صحبت كرده است و مطلع شد كه تحقيقات در حال انجام است و مسافر امتيازات سفر خود را به حالت تعليق درآورد.وي نوشت: "متشكرم كه اين مسئله را جدي گرفتيد.".


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.