یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كتاب نيل آرمسترانگ در داخل ذهن of مي‌گيرد.

۲ بازديد
كتاب نيل آرمسترانگ در داخل ذهن of مي‌گيرد.

چه شد كه در ذهن نيل آرمسترانگ ، اولين انساني كه روي ماه قدم مي زند ، بود? دو سال پس از مرگ وي و 45 سال پس از "يك جهش غول پيكر" ، نمي توان دقيقاً دانست. اما مي توان حدس زد - با انگشت زدن به صفحات گزارشگر فضاي NBC News ، آخرين كتاب جي باربري ، "نيل آرمسترانگ: يك زندگي از پرواز."آرمسترانگ ، كه در سال 2012 در سن 82 سالگي درگذشت پس از تحمل عوارض ناشي از جراحي قلب ، به طور حتم مشهورترين فضانورد آمريكا بود. او همچنين به سختي سخت ترين فضانورد براي آشنايي بود. باربري, كه 56 سال از 80 سال حضور خود در NBC را در فضا ضرب و شتم كرده است, او را به خوبي مي شناخت. براي اخبار Science كه به صندوق ورودي شما تحويل داده شده است ثبت نام كنيد. آرمسترانگ مقدمه اي را براي "Moon Shot" نوشت,"تاريخ قبلي باربي از تلاش فضا, و سالها بود كه روزنامه نگار سعي مي كرد فضانورد را به كار روي كتاب ديگري برساند.باربي به ياد مي آورد: "اما هر بار كه نزديك مي شديم نيل متوجه مي شد كه او راحت در مورد خودش نمي نويسد.". وي گفت: "او به هيچ وجه نمي توانست لاف زدن دستاوردهاي خود را از ديگران بيشتر كند ، و سرانجام به من گفت ،" جي ، شما آن را مي نويسيد. شما يك خلبان هستيد. شما يكي از ما هستيد."" پس از مرگ آرمسترانگ ، باربري همين كار را كرد - به سبك شخصي و شخصي كه به نظر مي رسد به جاي يك زندگينامه از يك داستان اسپينر جنوبي آمده است. وقتي افراد از اين كتاب به عنوان شرح حال ياد مي كنند ، از آن متنفر است و "نيل آرمسترانگ" وانمود نمي كند كه هر فصل از زندگي آرمسترانگ را شرح مي دهد. اين همان چيزي است كه آن را با زندگي نامه مجاز "مرد اول" جيمز هانسن متفاوت مي كند. در اين صورت ، باربري از تجربيات هوافضا آرمسترانگ به عنوان پايه و اساس داستاني در مورد تلاش فضايي آمريكا استفاده مي كند. داستان با جديت از روزهاي آرمسترانگ به عنوان خلبان جنگي نيروي دريايي در جنگ كره آغاز مي شود, در سال 1951, و زماني كه او مجبور شد از يك جت فلج شده F9F Panther خارج شود. ضايعات نزديك آرمسترانگ در طول سال ها, و رفتار جالبي كه با آنها داشت, دوباره و دوباره در روايت باربري آمده است: زماني كه آرمسترانگ تقريباً آن را در يك هواپيماي موشكي X-15 از دست داد

در سال ۱۹۶۶, زماني كه او مجبور شد تا كنترل دستي را در دور اول ماه جولاي در ماه ژوئيه در ماه جولاي به تعويق بياندازد, هيچ تعجبي ندارد كه آرمسترانگ با خونسردي آن را انجام دهد - به عنوان مثال, هر تيم سه‌نفره مي‌توان با خونسردي اين خبر را تكرار كرد - به عنوان مثال, روش آرام كه در آن او در اين خبر كه او در ماموريت ماه ساخت ماه خواهد بود را بدست آورد. هنگامي كه آرمسترانگ به Barbree گفت كه he'd (آپولو 11) فرماندهي آپولو ۱۱ را بر عهده دارد, Barbree به او گفت: " شايد, شانس نقاشي بود." Barbree مي‌گويد كه رابطه نزديك او با آرمسترانگ بر غم و اندوه مشترك خود غلبه كرد: دختر astronaut's كارن قرباني يك تومور مغزي در سن ۳ سالگي شد و آرمسترانگ با دلسوزي نسبت به Barbree در سال ۱۹۶۴ ابراز همدردي كرد و فهميد كه پسر journalist's اسكات بعد از تولد زودرس درگذشت. Barbree مي‌نويسد: " از آن روز, نيل به من اعتماد كرد و گفت: " از آن روز به بعد, نيل به من اطمينان داد كه او به ديگران اعتماد ندارد. من هرگز به طور آگاهانه اين اعتماد را از دست نداده بودم." شما مي‌توانيد هر گونه رازهاي عميق و تاريك را در كتاب Barbree's پيدا كنيد, اما پيچ و پيچ جالبي وجود دارد. براي مثال, Barbree توضيح مي‌دهد كه ناسا چگونه روزنامه نگاران را در تاريكي در مورد جدول زماني مورد نظر براي آپولو ۱۱ نگه مي‌دارد. او همچنين در حال عبور از يك مبادله ايميلي است كه در آن آرمسترانگ يك لطيفه قديمي درباره " آقاي Gorsky " و ماه را رد مي‌كند و مي‌گويد: " من فكر مي‌كنم يك باشگاه سري وجود داشته باشد كه در آن جوايز اسكار مانند most, عكس, نقل‌قول و غيره را به جايزه اسكار مي‌دهند. " معماي UFO, بالاخره حل شد? " Barbree يك امتياز جديد را ارائه مي‌دهد.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش كنيد.

كتاب "نيل آرمسترانگ: زندگي پرواز"، "نيل آرمسترانگ"، نويسنده كتاب "نيل آرمسترانگ"، نويسنده كتاب "نيل آرمسترانگ: زندگي پرواز"، يك سخنراني يك ساعته در مورد آپولو ۱۱ در راديو صحبت وبلاگ و در دومين تالار مجازي زندگي "FrontierFrom" را مورد بحث قرار خواهد داد. اين نمايش از ۲۱ جولاي ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت شرقي پخش مي‌شود.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.