شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ترامپ , هيلاري كلينتون را " زشت , پست و بدجنس " خواند .

۴ بازديد
ترامپ  ,  هيلاري  كلينتون  را

ترامپ در نبرد for ۹, 201602: ۲۲ eugene, Ore به بيل كلينتون تبديل شد. دونالد ترامپ كه در قيد و بند است, هيلاري كلينتون را " توانا " خواند كه زندگي همسر شوهرش را در طي تظاهرات در اورگون در روز جمعه comments, كه در طول يك راهپيمايي شبانه در يوجين, Ore صورت گرفت, نابود كرد. از زمان تبديل شدن به نامزد رسمي حزب او بيش‌ترين لحن را نشان مي‌داد و اولين باري كه او به طور مستقيم به امور مربوط به امور بيل كلينتون در چند ماه متهم شده بود, كل فراهم‌كننده امكانات بود. ترامپ گفت: " او به دنبال اين زنان خواهد رفت و زندگي آن‌ها را از بين خواهد برد. " او به ترامپ گفت: " او به عنوان بخشي از دفاع در برابر حملات اخير دموكرات‌ها بر نظرات و مواضع جنجالي اش در مورد مسائل زنان به عنوان بخشي از دفاع مطرح شد. ترامپ به مردم گفت: " هيچ‌كس به زنان بيش از من احترام نمي‌گذارد, " اما در عوض, " هيچ‌كس در اين كشور, و شايد در تاريخ كشور از نظر سياسي بدتر از بيل كلينتون با زنان بوده‌است. " آيا تا به حال چيزي را كه هيلاري كلينتون در مورد زناني كه بيل كلينتون با آن‌ها كار داشت انجام داد? و آن‌ها با زنان به دنبال من خواهند رفت? او با ناباوري و بدون اشاره به هيچ مثال خاص يا هيچ كدام از آن‌ها اضافه كرد: هيلاري كلينتون در شب جمعه بدترين حمله خود را عليه نامزد رسمي حزب دموكرات در شب جمعه انجام داد, اما به هيچ وجه تنها خط حمله عليه كلينتون نبود. او همچنين گفت كه او " آخرين فردي است كه مي‌خواهد عليه او بدود … " او همچنين گفت كه او " آخرين فردي است كه مي‌خواهد عليه او بدود … چون نگرش من اين است, من اهميتي نمي‌دهم." او همچنين گفت كه او " آخرين فردي است كه مي‌خواهد عليه … صحبت كند.

در روزهاي اخير با نگراني از رسانه هاي اجتماعي روبرو شد. در مقابل جمعه هزاران نفر از مردم ، ترامپ نام مستعار جديدي را براي سناتور ماساچوست رونمايي كرد: "گوفوس.وي گفت: "كلينتون" اين دوست مسخره اليزابت وارن را بدست آورد ، او در توييتر قرار دارد ، او يك احمق است. "."اين زن ، او يك سبد است. به هر حال ، او هيچ كاري در ايالات متحده انجام نداده است. او كاري نكرده است."" Goofy "،realDonaldTrump? براي يك پسر با "بهترين كلمات" كه يك نام مستعار بسيار لنگ است. ضعيف!- اليزابت وارن (elizabethforma) 7 مه 2016 او به كلينتون پيشنهاد كرد كه وارن را به عنوان يك همسر خود انتخاب كند زيرا "بدون آن كارت [زن] او هيچ كس را به او رأي نمي دهد.ترامپ حملات خود را به اعضاي حزب خود به طرز چشمگيري كاهش داد ، اما هنوز هم آنها را به منتقدان اخير خود واگذار كرد ، و جب بوش را "كم حرف" خواند - "من مي خواستم بگويم" كم حرف "باعث بهتر شدن آن از گفتن است. كم انرژي ، "او شوخي كرد - و به جمعيت گفت سن. ليندسي گراهام "از پسر 10 ساله من بارون كمتر در مورد ارتش مي داند."هر دو گراهام و بوش در روزهايي كه وي آخرين مردي بود كه در مقدماتي GOP ايستاده بود ، از حمايت از ترامپ خودداري كردند, حتي به عنوان ساير جمهوري خواهان در خط افتاده اند. پاسخ: اوباما مي گويد كه "نياز به بررسي" سوابق ترامپ است. ترامپ همچنين امتناع رئيس مجلس ، پل رايان از حمايت از وي را به عنوان پول به سادگي "تلاش براي ناز بودن" رد كرد,"توجه داشته باشيد كه آنها قبلاً سه هفته پيش مكالمه تلفني بسيار دلپذيري داشتند. اما بيشتر آنها, به نظر مي رسيد ترامپ تيك زده است, اگر همچنين تا حدودي chagrined, با اين واقعيت كه بسياري از منابع باقيمانده تعهد كميته ملي جمهوريخواه را امضا كردند و قول دادند نامزد نهايي را حمايت كنند — يك توطئه كه در ابتدا توسط RNC استفاده مي شود تا اطمينان حاصل كند كه ترامپ پيشنهاد شخص ثالث را راه اندازي نمي كند."من يك تعهد امضا كردم ، و آنها كساني هستند كه آن را نقض مي كنند!وي گفت: "او گفت. او با اين وجود ، اين منابع را رد كرد و به جمعيت گفت كه آنها را" آزاد كرد ".وي گفت: "اگر كسي نمي خواهد تأييد كند ، من تأييد آنها را نمي خواهم." ما عذرخواهي مي كنيم ، اين فيلم منقضي شده است. چگونه دونالد ترامپ و كلينتون از دوستان به 6 مه رفتند

۲۰۱۶۰۲: 18 ترامپ سخنراني خود را, دومين روز از آن روز, در اورگان با ژرفاي اعتراضات كه در بيرون موج مي‌زد و چند تظاهرات پراكنده در داخل آن, ايراد كرد. علي‌رغم تلاش‌هاي آن‌ها براي تحريك حاميان ترامپ به يك رويارويي, معترضان فرياد مي‌زدند: " Racist! " و " Heil ترامپ! او گفت: " در حالي كه پليس آن‌ها را دور نگه‌داشته است و با وجود رنگ آبي دولت آن‌ها را دور نگه‌داشته است, ترامپ قول داد كه به طور كلي برنده شود. " او گفت: " ما قصد داريم كه دولت شما را در ماه نوامبر حمل كنيم ".


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.